فرماندار تربت جام گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی بزرگترین خطر کشور و زنگ خطری برای متولیان امور فرهنگی است.

افزایش آسیب‌های اجتماعی زنگ خطری برای متولیان امور فرهنگیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مرتضی حمیدی در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به آسیب‌های اجتماعی افزود : اخلاق مداری کاهش دهنده آسیب‌های اجتماعی است و در جامعه باید نشاط اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، بصیرتی، مذهبی، انسجام و مهارت آموزی صورت گیرد.


وی گفت: راه اندازی دارالقران و مجتمع فرهنگی از نیاز‌های ضروری شهرستان تربت جام است و پیشرفت اجتماعی باید در آموزش و پرورش صورت گیرد.


ریس شورای آموزش و پرورش تربت جام خاطر نشان کرد::آموزش و پرورش درسال جدید با برنامه ریزی دقیق و استراتژی مشخص گام‌های موثر در جهت ارتقای سطح علمی فرهنگی و تربیتی برای دانش آموزان بردارد.


فرماندارتربت جام تاکید کرد: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی وخود کنترلی دانش آموزان وتوسعه اجتماعی همه باید قدم بردارند.


حمیدی گفت: تلاش خواهیم کرد در سال ۹۷ با برنامه ریزی‌های موثر و چشم انداز‌های مناسب چالش‌ها و گرفتاری‌های توسعه فرهنگی، اموزشی را در تربت جام رفع نماییم.


وی افزود: طرح نماد یعنی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در سال ۹۷ اجرایی می‌شود.


رییس اداره آموزش پرورش تربت جام در ادامه  این جلسه گفت:درایام نوروز بیش از سه هزار دست لباس میان دانش آموزان محروم شهرستان توزیع شد.


غلامرضا بهرامپور افزود: دارالقران آموزش و پرورش کلنگ زنی شده و عملیات اجرایی آن شروع شده است.
 

انتهای پیام // ز. ج
 
 

برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.