مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از برخورد قاطع این سازمان با مدیران متخلف دفاتر عتبات که از نوسانات قیمت دلار سوء استفاده کنند، خبر داد.

اجازه نمی دهیم نوسانات دلار باعث سودجویی مدیران دفاتر عتبات شودمرتضی آقایی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از برخورد قاطع این سازمان با مدیران متخلف دفاتر عتبات که از نوسانات قیمت دلار سواستفاده کنند، خبر داد.

وی تاکید کرد: تا کنون موردی از شکایات مردمی در مورد سودجویی دفاتر و کاروان های حج و زیارت ، از افزایش قیمت دلار دریافت نکرده ایم اما در صورت گزارش دهی مردم در این خصوص، با مدیران متخلف دفاتر زیارتی برخورد قاطعی می کنیم.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت یادآور شد:  اجازه نمی دهیم که نوسانات دلار باعث سودجویی مدیران دفاتر عتبات و متضرر شدن زائران و مشتاقان زیارت حرم اهل بیت (ع)در عتبات شود.

آقایی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان سفر به عتبات عالیات اگر پیش از افزایش قیمت دلار برای سفر در دفاتر مجاز سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند و هزینه سفر خود را پرداخت کرده باشند، نباید هیچ گونه وجه دیگری از آن ها دریافت شود.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه هر یک از افرادی که برای سفر به عتبات ثبت نام خود را نهایی کرده و مدیران دفاتر زیارتی از آن ها درخواست وجه اضافه ای را به دلیل گران شدن دلار درخواست کرده اند، این افراد باید موضوع را به سازمان حج و زیارت اطلاع دهند و وجه فوق به آن ها برگشت داده خواهد شد.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: اغلب زائرانی که با کاروان های غیرمجاز و آزادبرها به عتبات سفر می کنند، به طور معمول در خصوص مواردی چون افزایش هزینه سفر به بهانه گران شدن دلار و مواردی از این دست مواجه شده و متضرر می شوند که این موضوع ارتباطی به سازمان حج و زیارت ندارد.

انتهای پیام/

برخورد با سوء استفاده کنندگان مدیران دفاتر عتبات از قیمت دلار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
من عاشق حج هستم دعا کنید منم برم
آخرین اخبار