جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار و برای حمایت از تکفیری‌ها، پایگاه هوایی T4 در استان حمص سوریه را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بامداد روز دوشنبه 20 فروردین بود که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پایگاه هوایی T4 در استان حمص سوریه را مورد حمله قرار دادند. در این حمله هوایی حدود 20 تن از نیروهای محور مقاومت به شهادت رسیدند؛ اما موضوعی که اهمیت دارد این است که باید دید رژیم صهیونیستی از این حمله هوایی چه هدفی را دنبال کرده و می‌کند؟!

شاید بتوان گفت این اقدام آمریکایی- صهیونیستی، تکمیل کننده پازل اتهام‌زنی به دولت سوریه در قضیه حمله شیمیایی به دوما باشد. آمریکایی‌ها قصد دارند با ایجاد حاشیه ای امن میان مرزهای سوریه، لبنان و رژیم صهیونیستی، یک منطقه‌ پرواز ممنوع تشکیل دهند تا بتوانند تروریست‌ها را در این منطقه مستقر، سازماندهی، و آموزش دهند و در ادامه حلقه‌ای امنیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند.

رژیم صهیونیستی در گذشته نیز با حمله هوایی به پایگاه هوایی تیاس در خاک سوریه، باعث نفوذ تروریست های داعش منطقه "سبع بار" در دوما شده بود. به نظر می آید این بار نیز یکی از اهداف مورد نظر آمریکایی ها به کمک رژیم صهیونیستی، حمایت از تروریست های تکفیری بوده است، تروریست هایی که در چند ماه اخیر شکست‌های سنگینی را متحمل شده اند.

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی شود

فرودگاه T4 بزرگترین فرودگاه نظامی سوریه محسوب است. این فرودگاه پایگاه مهمی برای سوریه و نیروهای محور مقاومت در دیرالزور، حومه حما و حلب به شمار می رود. علاوه بر این نقش لجستیکی، مهمات رسانی و امداد رسانی به نیروهای ارتش سوریه و محور مقاومت نیز از این پایگاه انجام می‌شود. می توان گفت این مکان نقطه امنی برای تجدید قوای نیروهای مُبارز سوری به شمار می رود. به نظر می رسد آمریکایی ها که مدعی نابودی تروریسم در سوریه هستند با کمک همپیمانان خود همچون رژیم صهیونیستی دست به حملاتی از این قبیل می زنند، فعالیت‌هایی که پیش از این نیز از دولت واشنگتن دیده شده بود.

رژیم صهیونیستی بارها به بهانه‌های واهی به پایگاه‌های ارتش سوریه حمله کرده است. در همین راستا و در اقدامی خلاف تمام کنوانسیون های بین المللی، صهیونیست ها چندی پیش به بهانه رویت پهپاد ایرانی به پایگاه هوایی T4 حمله کردند و حالا آمریکا و اسرائیل این حمله هوایی را به بهانه وجود موشک و زاغه مهمات در این پایگاه هوایی انجام داده اند. این درصورتی است که روز قبل از حمله هوایی رژیم صهیونیستی، محور غربی - عربی حامیان تروریست‌ها سناریوی حمله شیمیایی به دوما را اجرا کردند. نکته‌ مشخص این است که تجربه نشان می دهد آمریکا و متحدانش تنها به دنبال تقویت گروههای تروریستی در سوریه و تشدید حملات تروریست ها علیه مردم این کشور هستند تا با فشار بر دولت قانونی بشار اسد،

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی شود

حملات غربی ها علیه سوریه، محور مقاومت و روسیه به اقدام هوایی اخیر رژیم صهیونیستی ختم نشده است، آمریکایی ها نیز در اقدامی تحریک‌کننده 2 ناو جنگی خود به همراه 4 هزار نیروی نظامی را وارد مدیترانه کرده اند. سخنگوی نیروی دریایی ارتش آمریکا در مورد حضور ناوهای جنگی این کشور در آب های مدیترانه گفته است: براساس برنامه از پیش تعین شده ای وارد دریایی مدیترانه شده ایم.

حال با وجود دو ناو جنگی، 4 هزار نیروی تفنگدار دریایی و هواپیماهای موجود در این ناوها باید ببینیم هدف از پیش تعیین شده آمریکایی ها چیست.

روسیه نیز در مقابل اقدامات ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی نظاره‌گر نمانده است. خبرها حاکی از آن است که به محض نزدیک شدن ناوهای ارتش آمریکا به بندر طرطوس که پایگاه دریایی روسیه در آب‌های آن قرار دارد، جنگنده‌های سوخوی این کشور بر فراز ناوهای ارتش ایالات متحده به پرواز در آمده است. گفتنی است ناو "یو اس اس دونالد کوک" و "یو اس پورتر" تحت شرایطی در مدیترانه حضور دارند که ترامپ رئیس جمهور آمریکا یک روز قبل از حضور آنها، از پاسخ قاطع به ادعای حمله شیمیایی دوما صحبت کرده بود!

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی شود

تاریخ گواه این مسئله است و رژیم صهیونیستی بارها این موضوع را بطور علنی عنوان کرده است که اجازه نمی‌دهد گروهک های تروریستی در سوریه توسط نابود شوند. منافع اسرائیل ایجاب نمی کند که سوریه بعنوان نوک پیکان محور مقاومت بر تمامیت ارضی خود حاکم شود، زیرا در این صورت خطر نابودی رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند. شواهد نشان می‌دهد، ارتش سوریه بارها از فرودگاه T4 مواضع داعش و سایر تکفیری ها را مورد هدف قرار داده است؛ می توان گفت حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه T4 پس از ادعای حمله شیمیایی در دوما، به قصد کم رنگ کردن موفقیت های ارتش سوریه در پاکسازی این کشور را داشته است.

علاوه بر این موضوع، حمله به پایگاه هوایی T4 معنای دیگری جز تجاوز به خط قرمز روسیه و جمهوری اسلامی ایران ندارد، چرا که نیروهای روسیه و مستشاران ایرانی نیز در هنگام حمله در این پادگان حضور داشته اند که در این تجاوز هفت تن از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به شهادت رسیدند. لذا با حضور مستمر محور مقاومت در سوریه و توان بالا در عرصه نبرد، به طور قطع پاسخ درخوری به ماجراجویی های گستاخانه صهیونیستها داده خواهد شد.

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی شود

از طرفی دیگر به دلیل هم مرز بودن استان حمص با لبنان، باید منتظر بمانیم تا واکنش حزب الله لبنان نسبت به این موضوع مشخص شود، حزب اللهی که شکست سختی را در جنگ 33 روزه به رژیم اشغالگر قدس تحمیل کرد. در ابتدای هفته نیز برخی منابع محلی لبنان از دیده شدن جنگنده های صهیونیستی بر فراز منطقه بقاع در این کشور صحبت کرده بودند، موضوعی که بلافاصله شکایت دولت لبنان از رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل را به همراه داشت.

رژیم صهیونیستی که آشکارا حمایت از گروه های تروریستی همچون داعش و جبهه النصره را اعلام می‌کند، حتی برای ثابت کردن نیت خود  تا کنون  حدود 2500 تکفیری زخمی را به سفارش آمریکا در بیمارستان های تل آویو درمان و نگهداری کرده است.

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی می‌شود

*تلاش واشنگتن برای حفظ امنیت رژیم نامشروع

حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله اسرائیل به پایگاه هوایی T4 و احتمال ایجاد تنش با حزب‌الله اظهار کرد: معتقدم اقدامات یکجانبه‌ای که آمریکا در منطقه انجام می‌دهد در راستای همان سناریوی گذشته است و در واقع قصد دارد با محکوم کردن کشورها به جرم استفاده از سلاح شیمیایی و بیولوژیکی همچنین موشک‌های دوربرد، مشابه همان اقدامی که در عراق و افغانستان انجام دادند، در سوریه حتی بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل انجام دهد.

کنعانی‌مقدم اضافه کرد: به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها به دنبال ایجاد پایگاه دائمی در منطقه هستند تا بتوانند از این نقطه به دولت لبنان و سوریه فشار بیاورند و امنیت مرزهای رژیم صهیونیستی را حفظ کنند.

کارشناس مسائل بین‌الملل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تحرکات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه باعث ایجاد تنش با حزب‌الله می‌شود یا خیر، تصریح کرد: معتقدم این موضوع مقدمه‌ای برای حملات جدید رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی سوریه و لبنان بوده که ظاهرا با چراغ‌سبز آمریکا همراه شده است.

ترقه‌بازی اسرائیل به سود تکفیری‌ها در پایگاه هوایی T4/ حمایتی که شاید باعث هلاکت رژیم صهیونیستی شود

*بالاترین هشدار در سرزمینهای اشغالی از بیم انتقام ایران!

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی خبر دادند که ارتش اسرائیل در بالاترین سطح هشدار نظامی قرار گرفته است.

روزنامه هاآرتص در این زمینه گزارش داد که مقامات ارشد ایرانی روز سه شنبه به اسرائیل هشدار دادند که حمله نظامی به فرودگاه T4 بدون پاسخ نخواهد ماند؛ لذا تهدید ایران برای انتقام، نیروهای اسرائیلی را در سطح بالای هشدار امنیتی قرار داده است.

روزنامه تایمز اسرائیل نیز با اشاره به هشدار مقامات ایرانی درباره حمله نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه گزارش داد که نیروهای اسرائیلی در مرز با لبنان و سوریه، در سطح بالای هشدار امنیتی قرار گرفته‌اند.

گفتنی است علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل روز سه شنبه هشدار داد که حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه T4، بی‌پاسخ نخواهد ماند.

با توجه به تجاوز صهیونیست های غاصب که تجربه چندین شکست هولناک از مقاومت را در کارنامه هزیمت خود دارند، حال کوچکترین حماقتی از ناحیه واشنگتن یا صهیونیستها می تواند حذف رژیم اشغالگر قدس را در کمتر از 25 سال فراهم کند و یا این موعد را به جلوتر بیندازد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
باید با دشمن قاطع برخورد کرد.خون هفت تن از شهدامون نباید پایمال...باید جوابشون رو داد با قدرت...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۲ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
سال ۱۳۹۷ انشالله سال نابودی اسرائیل غاصبه،امیدوارم ایران نزاره خون شهدامون پایمال بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
وعده خدا نزدیک است
Germany
ناشناس
۰۳:۰۹ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر دشمنان ایران اسلامی
Netherlands
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر داعش و داعشیان
Iran (Islamic Republic of)
سجاد حسن زاده فرد
۰۱:۳۶ ۲۳ فروردين ۱۳۹۷
به امید خداوند دلاوران سپاه پاسداران انتقام سخت میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
لعنت بر صهیونیست های جنایتکار و اربابش آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۲:۵۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
ولعنت الله علی القوم الظالمین.
من به عنوان یک معلم مقطع ابتدایی حاضر به جنگیدن با سربازان آمریکایی و غربی در هر کجا که ولی امر مسلمین ، حضرت آقا ی خامنه ای دستور فرمایند می باشم خدمت سربازی را در ارتش به عنوان درجه دار هدایت آتش توپخانه به اتمام رسانیده ام.
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر
۲۲:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
ایران باید تلاش همه جانبه ای برای " انعقاد پیمان اتحاد نظامی "با چند کشور از جمله روسیه -ترکیه-چین-ازبکستان-عراق-پاکستان-لبنان-و دو کشور عربی کوچک بکند یعنی چیزی شبیه اعضای ناتو .در زمینه تجارت هم هر چه سریع اتحادی صورت گیرد.اگر اینگونه شود قطعا در چنین مواقعی هیچ کدام تنها نخواهیم بود که کشوری مثل اسرائیل یا امریکا هر غلطی را در این منطقه بتواند انجام دهد.دست تنها صدا ندارد .باید اینکار قطعا صورت گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
تمام مسلمانان وهمه ملتهای ازاده از جوابی محکم به قاصبان قدس شادمان وخوشحال میشوند در مکانهای عمومی مردم بشدت از اقدام صهیونیستا ناراحتند ومنتطر جوابی درخور از سپاه قهرمان هستند چرا چون فقط زبان زور میفهمند این جنایتکارهای صهیون واگر مماشات کنیم انها باز هم اجری شده وگستاخی خواهند کرد ،ولی جواب قاطع انها را بیمناکتر وترسو تر شان میکند ،
Iran (Islamic Republic of)
سيدعلب
۲۲:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نابودي اسرائيل انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر صهیونیست مرگ بر آل سعود امریکا
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انا فتحنا لک فتحا مبینا پیروزی نزدیک استبه کوری چشم ایادی شیطان.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انا فتحنا لک فتحا مبینا پیروزی نزدیک است به کوری چشم ایادی شیطان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
تاکی بایدصبوری کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
بزودی نسل صهیونیست ها از رو زمین برداشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
آقاجان دستورحمله رابده هم اسراییل وهم حکومتهایکثیف حوزه خلیج فارس بخصوص عربستان راباخاک یکسان کنیم وهم استانهای امارات وبحرین دوباره به سرزمین اصلی ایران بازگردن.ان شاالله.منتظریم آقافرمان بده.سردارقاسم سلیمانی انتقام انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کم کم داره انتظارها برای با خاک یکسان کردن اسراییل به پایان میرسه بعدشم نوبت ال سقوطه اینجور که معلومه پازل ظهور سرور و آقامون امام زمان(ع)داره کامل میشه
Iran (Islamic Republic of)
1
۱۹:۲۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
ان شاء الله پیروزی اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
رهبر فقط فرمان دهد سربازانش کار اسرایل را یکسره میکنند تا بیشتر از گلیمش پایش را دراز نکند
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۹:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
ان شاء الله اسلام پیروز خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خدا ریشه کفر و ظلم رو از روی زمین برداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انقدر حالم گرفتس اگر انتقام خون شهدای مدافع وطنم را نگیرم جیگرم میسوزه انشالله نابودی اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
میبینین امریکا چطوری شده وکیل مدافع شیطان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نگذارید خون شهدای حرم و مقاومت پایمال شود مرگ بر اسرائیل کودک کش
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۷:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نابودی اسرائیل شروع میشه .وانشالله نابود بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نیروهای مقاومت بایدبسوی سوریه ومرزهای فلسطین اشغال از عراق وهرکشورمسلمان دیگری وحتی مسلمانانی که داوطلبانه میخواهند وارد جنگ وآزادسازی قدس شوندحرکت داده شوند بافرمان ولی امرمسلمین جهان میلیونهانیروی پیاده بسوی مرزهای فلسطین اشغالی روانه میشوند بایدآنقدر نیروواردمیدان شودکه آمریکاواسراییل غاصب متوجه شود درصورت جنگ شکستشان حتمی است . مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۷:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
حضرت آقا و مولای ما منتظر فرمانیم تا کار را یکسره کنیم و تو دهنی به ترامپ نادان بزنیم تا بفهمه یعنی چه.
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۷:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
حضرت آقا و مولای ما منتظر فرمانیم تا کار را یکسره کنیم و تو دهنی به ترامپ نادان بزنیم تا بفهمه یعنی چه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
در صورت دخالت آمریکا در حمله به T4
سپاه پاسداران میتواند به تلافی خون هفت شهید خود دو ناو آمریکایی را بزند مرگبر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۶:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نتانياهو هرچه پشت امريكا پنهان شدي بس است آنقدر ضعيف بود پشت داعش پنهان شدي خاورميانه بهم ريخته شده خونها ي زيادي ريخته شده تا رژيم جعلي تو زنده بمانداما حتي امريكاي راهزن راهم با خود به نابودی كشاندي نه سوريه نه ايران ونه روسيه در مقابل تو كوتاه نمآينددست تو و تن ديگر بايد قطع شود.مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
آسمان
۱۶:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نتانياهو هرچه پشت امريكا پنهان شدي بس است آنقدر ضعيف بود پشت داعش پنهان شدي خاورميانه بهم ريخته شده خونها ي زيادي ريخته شده تا رژيم جعلي تو زنده بمانداما حتي امريكاي راهزن راهم با خود به نابودی كشاندي نه سوريه نه ايران ونه روسيه در مقابل تو كوتاه نمآينددست تو و تن ديگر بايد قطع شود.مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
دو ناو آمریکایی با دو موشک از بین خواهند رفت پس از خشم ایران و سپاه پاسداران و روسیه هم بترسید .مرگ بر امریکا واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اروپایی در سوریه سر جایشان بنشاندشان
تلافی خون های ایرانی و سوری ریخته شده را هم خواهشاً از سر دشمنان مقاومت در بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۰۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
باید سوریه مجهز به موشک دور برد شود که در صورت دخالت کشورهای اروپایی در سوریه سر جایشان بنشاندشان
تلافی خون های ایرانی و سوری ریخته شده را هم خواهشاً از سر دشمنان مقاومت در بیاورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودی دشمنان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسراییل و آمریکا هیچ کاری نمیتونند بکنند وانشالله نابودی امریکا واسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اقا جان بیا بیا تا انتقام مظلومین جهان را بگیریم اقا جان
Iran (Islamic Republic of)
ظهور
۱۵:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اقا جان بیا بیا تا انتقام مظلومین جهان را بگیریم اقا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسرائیل بترس از خشم سپاه امام زمان با جونت بازی نکن سپاه صاحب الزمان اگر ارادتمند کمتر از هفت دقیقه نابود میشوی
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۱۵:۰۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بربرزندگی داعشی های رذل و اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کم‌کم نابودی رژیم غاصب اسرائیل نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خدا ریشه ظلم رو نابود کند
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۱۴:۱۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
به امید خدا سرنگونی ال سعود واسرائیل با هم باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
آقا جان منتظر فرمان شماییم تا رژیم صهیونیستی رو از روی زمین پاک کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انشالله نابودبشه این السعود
Iran (Islamic Republic of)
معتقدالحق
۱۴:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
آقا جان منتظر فرمان شماییم تا رژیم صهیونیستی رو از روی زمین پاک کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۳:۵۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کمتر از 25ساعت آنها این را تجربه ونابود خواهیم کرد. مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
لعنت به این صهیونیست هاو السعود جنایتکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام زمان ان رسیدهاست که با موشک التروریست غاضب اسرائیل را حمله ونابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
شاهزادگان آل سعود روزهای آخرشون است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خدا ریشه آل سعود را نابود کنه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۳:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
این حمله محصول مشترک اسرائیل ،امریکا و رژیم سعودی هست-ما باید در وحله اول به اسرائیل پاسخ بدیم مثل اون حمله ای که به داعش کردیم و دوم آل سعود را با کمک بیشتر به انصارالله به نابودی و ورشکستگی بکشونیم و امریکا که در دام ماست که اونم میتونیم با پنبه سرشو ببریم-ولی جواب اسرائیل و آل سعود الان واجبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسرائیل دو روز پیش چندین نفر از جوانان مارو شهید کرد.
باید در دست هم دهیم واسرائیل را نابود کنیم و برای همیشه از صفحه روزگار خشک و محو شود .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
الهی عمرش کفاف نده ونابودبشن این صهیونیست ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
حیف حیف حیف... که دست بال ما بسته است مگرنه ذولفقار علی (ع) بود و دو نیمه شدنت فرزند به حق ابوسفیان و معاویه .مرگ بر السعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
باینکه ما این امکانات را داریم و قدرت داریم و رهبر فقط ندا دهد باید حمله کرد مرگ براسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
پاسخ محکمی به اسرائیل وصهیونیست جنایتکار داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
پاسخ محکمی به اسرائیل وصهیونیست جنایتکار داده شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
وقتشه يه درس حسابي به اينا بدیم كه بار آخرشون باشه ونابودشون کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خداکنه شر این رژیم صهیونیستی هرچه زودتر کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خداکنه شر این رژیم صهیونیستی هرچه زودتر کنده بشه
Iran (Islamic Republic of)
مالک
۱۱:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
آمریکا عراق -آمریکا افغان - عربستان یمن - کدوم جنگی پیروزی داشته ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مالک
۱۱:۱۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
آمریکا عراق -آمریکا افغان - عربستان یمن - کدوم جنگی پیروزی داشته ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نبایدحماقت صهیونیست هابی پاسخ بماندوانشالله قبل ازموعد25سال شهدنابودی رزیم جعلی وجنایتکارصهیونیستی باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
نبایدحماقت صهیونیست هابی پاسخ بماندوانشالله قبل ازموعد25سال شهدنابودی رزیم جعلی وجنایتکارصهیونیستی باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
الله اکبر الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
خداوند این قوم صهیونیست و لعنت کند، و انشاالا با کمک سربازان اسلام از رو زمین محو کند، انشاالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسراییل را نابود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسراییل را نابود میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۰:۱۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
جواب به موقع خواهید دبدو با صبر وحوصله .مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
باینکه ما این امکانات را داریم و قدرت داریم و رهبر فقط ندا دهد باید حمله کرد مرگ براسرائیل والسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
باید با فکر وبا حوصله کار را جواب دهیم با ید در لبنان هر وقت انها تحرکاتی انجام دادند اسراعیل را روی سرشان خراب کنیم در لبنان هرچه تمام مجهز کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۰۲ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
اسرائیل حالا باید منتظر عواقب حماقتش بمونه. انشالله نابودیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
یعنی نیروهای ما رو زدن و نخوایم پاسخ بدیم... باید جواب کوبنده بهشون داد ونابودشون کنیم وگرنه اگر افسار از سرشون در بیاد بازم از اینکارها میکنن. ما همه آماده نبردیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کار رژیم صهیونیستی تمام است نابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
باید السعود واسرائیل را با خاک یکسان محو ونابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۹:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
کار رژیم صهیونیستی تمام است نابود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر اسراییل کودککش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
مرگ بر رژیم اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
انشالله رژیم صهیونیستی هرچه زودتر نابود ومحو شود
آخرین اخبار