یکی از مقامات وزارت خزانه‌داری آمریکا مدعی شد خطر برای آنهایی که قصد تجارت با جمهوری اسلامی ایران را دارند همچنان باقی است.

ادعای مقام آمریکایی: خطر تجارت با ایران همچنان باقی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز؛ «سیگال مندلکر»، معاون وزارت خزانه‌داری آمریکا در اطلاعات مالی و تروریسم، امروز سه شنبه ضمن استقبال از گزارش هایی مبنی بر احتمال اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه تهران، مدعی شد خطر برای آنهایی که قصد تجارت با جمهوری اسلامی ایران را دارند باقی است.

این مقام آمریکایی طی اظهاراتی ادعایی در لندن گفت: «خطرات در حال رشد همچنان برای آنهایی که به دنبال تجارت با ایران هستند باقی است، زیرا ایرانی ها نظام خود را اصلاح نکرده اند.»

وی مدی شد: «ایران پول را برای حمایت از حزب الله، حماس و بشار اسد استفاده می کند؛ در این کشور شفافیت نظام بانکی وجود ندارد.»

او در ادامه ادعاهایش گفت: «بار مسئولیت بر عهده ایران است. آنها اقداماتی را که قول داده بودند، انجام ندادند. به همین منظور، ما قصد داریم خطرات تجارت در ایران را برجسته کنیم.»

مندلکر همچنین از مذاکره با متحدان اروپایی  در خصوص نحوه جلوگیری از اقدامات کره شمالی و همکاری با انگلیس برای تحریم روسیه خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار