در پی انتشار خبر قطع درختان در نمین و برخی مناطق استان اردبیل، اکبر بهنام‌جو استاندار اردبیل بر لزوم رسیدگی سریع و برخورد با متخلفان احتمالی این موضوع تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مشاور و مدیرکل دفتر استاندار اردبیل ظهر سه شنبه در این خصوص با اشاره به حساسیت های موجود برای حفاظت از محیط زیست تاکید کرد که استاندار اردبیل براین اساس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را مامور رسیدگی به موضوع کرده است.

فرزاد قلندری با اشاره به وصول خبر قطع چند اصله درخت در نمین تصریح کرد: استاندار اردبیل به معاونت عمرانی دستور داد این موضوع سریعا بررسی و در صورت احراز تخلف با مسببان آن مطابق قانون برخورد شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز در مناطق مختلف استان ادامه داد: باتوجه به اهمیت این موضوع و با پیگیری استاندار اردبیل در فصل درختکاری اقدامات خوبی در استان انجام شد و در حال حاضر نیز اقداماتی برای توسعه منظر و فضای سبز شهری در دست اجرا است.

قلندری با بیان اینکه در این زمینه دستگاه های ذیربط هم باید نهایت تلاش خود را در حفظ و نگهداری فضای سبز بکار گیرند، متذکر شد: هرگونه تصمیم گیری در این موضوع بایستی در چارچوب قانون باشد.

انتهای پیام/پ

قطع درختان در شهرستان نمین

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.