سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی تا زمان اعلام فرمانداری، اجازه افزایش نرخ کرایه را ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مهرداد میرزاییان گفت: تا زمانی که نرخ جدید کرایه وسایل نقلیه عمومی از سوی فرمانداری شهرکرد ابلاغ نشود، رانندگان اجازه افزایش کرایه را ندارند.

وی افزود: هر ساله برای افزایش قیمت کرایه وسایل نقلیه عمومی، پیشنهادی از طریق سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال می‌شود و شورا پس از بررسی، نرخ تعیین شده را برای دریافت مجوز به فرمانداری اعلام می‌کند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد ادامه داد: در صورتی که نرخ مد نظر مورد تأیید فرمانداری باشد، نامه‌ای جهت اجرا به این سازمان ابلاغ و نرخ جدید چاپ می‌شود و در معرض دید عموم در وسایل نقلیه قرار می‌گیرد.

میرزاییان اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و دریافت کرایه بالاتر از نرخ مصوب، از طریق تعزیرات حکومتی، شکایت خود را پیگیری کنند.

وی گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۹۰ دستگاه تاکسی شامل ۹۳۲ تاکسی زرد، ۱۵۵ تاکسی خطی، ۷۷۸ تاکسی گردشی و ۲۲۵ تاکسی هوشمند در شهرکرد فعال است.

میرزاییان افزود: در حال حاضر همچنین ۵۳ دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و ۴۷ دستگاه اتوبوس در بخش ملکی شهرکرد به شهروندان خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ز

کرایه‌ وسایل نقلیه عمومی تا ابلاغ نرخ جدید افزایش نمی‌یابد

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار