نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد میزان حمایت از ترامپ و جمهوری خواهان در قشر تحصیل کرده و همچنین سفیدپوستان آمریکایی کاهش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، براساس داده ها می توان گفت رأی دهندگان سفید پوست و سالمند آمریکایی که دارای مدرک دانشگاهی بودند، بیش از دیگر اقشار جامعه به روی کار آمدن ترامپ کمک کردند. با این حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که حمایت این افراد از ترامپ و حزب جمهوری خواه رو به کاهش است.

نظرسنجی اخیر رویترز/ایپسوس نشان داد در حال حاضر سفیدپوستان بالای 60 سال که دارای مدرک دانشگاهی هستند، تمایل بیشتری به حزب دموکرات پیدا کرده اند و ترجیح می دهند به نمایندگان این حزب در انتخابات میان دور‌ه‌ای کنگره آمریکا رأی دهند. با این تفاسیر به نظر می رسد بسیاری از جمهوری خواهان کنگره در انتخابات میان دوره ای 2018 کرسی های خود را از دست بدهند. در نظرسنجی رویترز/ایپسوس 65 هزار نفر از سراسر آمریکا شرکت کردند.

براساس نظرسنجی موسسه پیو، در سال 2016 حدود 58 درصد سفیدپوستان آمریکایی در انتخابات ریاست جمهوری به ترامپ رأی دادند. از این تاریخ به بعد، نظرسنجی ها از کاهش تدریجی حمایت از ترامپ و جمهوری خواهان در میان سفیدپوستان آمریکایی خبر دادند.

با این حال، باید منتظر ماند و دید نظرسنجی ها تا چه حد واقعیات انتخاباتی را درست پیش بینی کرده اند و در انتخابات میان دوره ای کنگره، دموکرات ها پیروز خواهند شد یا جمهوری خواهان کرسی های خود را حفظ خواهند کرد.

انتهای پیام/

حمایت قشر تحصیلکرده آمریکا از ترامپ و جمهوری خواهان کاهش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار