­رئیس‌جمهور آمریکا از تحقیقات گروه بازرس ویژه بررسی دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری، به شدت انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز دوشنبه تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه بررسی دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری، را «حمله به آمریکا» خواند و پس از یورش ماموران اداره پلیس فدرال آمریکا به دفتر و محل اقامت وکیل شخصی خود، بر موج انتقادهایش از تحقیقات یک ساله مولر افزود.

ماموران اف‌بی‌آی روز دوشنبه با یورش به دفتر مایکل کوهن وکیل قدیمی ترامپ، پرونده‌ها و سوابق مربوط به برخی موضوعات از جمله پرداخت 130 هزار دلار مبلغ حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی با ترامپ رابطه جنسی داشته است را با خود بردند.

ترامپ در شدیدترین انتقاد خود از تحقیقات مولر جمهوری‌خواه تا به امروز، یورش ماموران را «یک شرمساری» خواند.

او در واکنش به این حمله گفت: «این اتفاق به معنای واقعی حمله به کشور ما است. این حمله‌ای به آنچه است که ما به خاطر آن ایستاده‌ایم. این یک سطح کاملا جدید از بی عدالتی به وسیله مولر و تیم او است.»

رئیس‌جمهور آمریکا این یورش را انحراف افکار عمومی از موضوعات مهمتری نظیر احتمال واکنش نظامی به حمله شیمیایی در دومای سوریه در آخر هفته گذشته دانست که موضوع دیدار دوشنبه او با جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا، روسای ستاد‌های کارکنان نیرو‌های مسلح و فرماندهان بلندپایه نظامی بود.

ترامپ با انتقاد از تیم تحقیقاتی مولر، آن را «پرتضادترین گروهی از افراد که تا امروز دیده‌ام»، نامید.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، دونال ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار