نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی خود هستند، گفت: مسئولان به فکر رفع نیازهای معیشتی مردم باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه استان سمنان در دیدار مدیرکل امور اقتصادی استان با بیان اینکه مسئولان باید به فکر رفع نیازهای معیشتی مردم باشند، گفت: مردم دردمند متوقع رفع مشکلات خود هستند و مسئولان باید به‌پای حرف‌هایشان بنشینند.

وی دیگر رسالت مسئولان به‌خصوص مسئولان نهادهای اقتصادی سمنان را تلاش برای تحقق شعار سال دانست و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی کالاهای ایرانی به مردم یکی از کارهایی است که مسئولان می‌توانند در تحقق شعار سال، مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اجرا کنند.

آیت‌الله شاهچراغی تصریح کرد: مردم امروز در معاش خود مشکلاتی دارند که مسئولان موظف هستند با خوش‌رویی با آنان برخورد کنند و حتی پاسخ منفی را نیز با حفظ کرامت آن‌ها بدهند.

امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز در این دیدار گفت: با همکاری و تعامل شورای هماهنگی مدیران بیمه استان سمنان بالغ‌بر 2 هزار واحد پایلوت روستایی بیمه شدند.

وی افزود: با توجه به شعار سال برای خرید کالای ایرانی در دستگاه‌های تابع وزارت اقتصاد این مقوله ابلاغ‌شده و در سال جدید نسبت به پیاده‌سازی سیاست‌های این شعار اهتمام ویژه‌ای می‌ورزیم.

انتهای پیام/ ه

مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی خود هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.