قرعه‌کشی روز دوم دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ انجام شد.

معرفی حریفان کشورمان در روز دوم رقابت‌های جهانی تکواندوبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت تهران) امروز (دوشنبه – ۲۰ فروردین‌ماه) در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

فردا (سه شنبه – ۲۱ فروردین‌ماه) و در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۶- و ۴۹- کیلوگرم دختران و ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران پیگیری می‌شود؛ در این روز مهلا مون‌زاده (۴۶- کیلوگرم)، غزل سلطانی (۴۹- کیلوگرم)، امیر، ولی پور (۵۱- کیلوگرم) و امیرسینا بختیاری (۵۵- کیلوگرم) رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

مهلا مومن‌زاده نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم کشورمان در نخستین گام باید "پارسیدا نونگمایتم" از هند را شکست دهد و پس از آن به مصاف برنده دیدار اوکراین و دانمارک برود. (در این وزن ۳۵ تکواندوکار حضور دارد)

غزل سلطانی در وزن ۴۹- کیلوگرم ابتدا با قرعه استراحت رو به است و در ادامه برابر برنده پیکار مکزیک و سوئد قرار می‌گیرد. (در این وزن ۵۲ تکواندوکار حضور دارد).

اما در گروه پسران، امیر، ولی پور نماینده وزن ۵۱- کیلوگرم کشورمان است که باید در اولین دیدار "کادن" انگلیسی را از پیش رو بردارد و پس از آن با "عمر عبدالباسط" از مصر مبارزه کند. (در این وزن ۵۱ تکواندوکار حضور دارد)

در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز امیرسینا بختیاری در نخستین گام با "آنتونیوس آندروپولوس" از آلمان دیدار می‌کند در ادامه و در صورت برتری نیز به مصاف برنده دیدار بحرین و پاناما می‌رود. (در این وزن ۶۴ تکواندوکار حضور دارد)

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

انتهای پیام/

دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار