سرپرست مدیریت بیمارستان آنکولوژی امیر از دسترسی بیماران به اطلاعات آموزشی به کمک برنامهQR READER برای نخستین بار در بیمارستان های استان فارس، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیرحسین گنج کریمی سرپرست مدیریت بیمارستان آنکولوژی امیر از دسترسی بیماران به اطلاعات آموزشی از جمله فیلم، پمفلت، انیمیشن و کتابچه های آموزشی بیماری های شایع، هماتولوژی و آنکولوژی، به کمک نرم افزار QR READER برای نخستین بار در بیمارستان های استان فارس، خبر داد.

وی در رابطه با عملکرد برنامه QR READER اظهار کرد: کدهای QR راهی سریع برای دسترسی به اطلاعات به کمک سامانه‌ گوشی‌های هوشمند است که بدون هرگونه اجزای الکتریکی بوده یا نیازی به فناوری سخت‌افزاری خاصی ندارند؛ کدهای QR تنها نوعی از کدهای سیاه و سفید است که بر روی کاغذ چاپ شده و می‌توان آن را به کمک گوشی‌های هوشمند اسکن و رمزگشایی کرد.
امیرحسین گنج کریمی ادامه داد: برنامه QR READER به کاربر اجازه می‌دهد با عکسبرداری از کد موردنظر و تبدیل آن به اطلاعات معنا دار، به تحلیل محتوای رمزنگاری شده بپردازد.

گنج کریمی اضافه کرد: فیلم های آموزشی با همکاری متخصصان و صاحبنظران رشته هماتولوژی و آنکولوژی در پاسخ به شایع ترین پرسش های بیماران و همراهان آن ها است که در راستای توسعه خدمات الکترونیک و غیرحضوری و همچنین به دنبال استقبال گسترده مراجعه کنندگان بر روی سایت بیمارستان بارگذاری شده است و امکان دسترسی به آن با برنامه QR READER فراهم شده است؛ به گونه ای که به کمک این برنامه بیمار تلفن همراه خود را مقابل کد های QR که در بالای تخت بیماران نصب شده است قرار داده و آن را اسکن می کند و به طور مستقیم به اطلاعات آموزشی بارگذاری شده دسترسی می یابد.

سرپرست مدیریت بیمارستان آنکولوژی امیر افزود: با استفاده از این روش از تولید انبوه کتابچه های آموزشی برای بیماران جلوگیری شده و با صرفه جویی در مصرف کاغذ بر آن شدیم تا به جمع دوستداران محیط زیست بپیوندیم.

انتهای پیام/ن

دسترسی بیماران به اطلاعات آموزشی به کمک برنامه QR READER در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.