فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: اجرای راهبرد عملیات روانی یکی از اولویت‌های مهم یگان ویژه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا اظهار کرد: در سال جاری با به کارگیری تجهیزات نوین و تمرکز برآموزش مستمر، سطح کیفی این پلیس را در زمینه‌های مختلف و متناسب با مأموریت‌ها افزایش خواهیم داد.

وی افزود: بحمدالله با تکیه بردانش و تمرکز بر ارتقای مهارت‌های علمی و عملی، برنامه‌ها را در سال جدید دنبال و اجرایی می‌کنیم تا از این طریق بتوانیم گام‌های مصممی را برای رسیدن به اهداف برداریم، همه ما باید در مسئولیت خود مهارت بالایی را به دست آوریم تا بتوانیم قله‌های پیشرفت را طی کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد: آمادگی علمی و بصیرتی، اتکا به دانش و تخصص و به کارگیری تجهیزات پیشرفته در موفقیت‌های پلیس ویژه موثر است و همه ما باید تلاش کنیم در مسئولیت محوله رویکرد "مهارت افزایی" را دنبال کنیم تا بتوانیم با مدیریت دقیق، قله‌های پیشرفت را طی کنیم.

وی در خصوص نحوه برخورد این پلیس با اغتشاشگران، عنوان کرد: نحوه برخورد یگان ویژه در مأموریت‌های اعزامی متفاوت بوده و در صحنه برخورد باید متناسب با تهدیدات و براساس آموزش ها، مأموریت‌ها را اجرایی کنیم. اجرای راهبرد "عملیات روانی" یکی از اولویت‌های مهم یگان ویژه است که با تمرکز بر این مهم و نمایش نقاط قوت، حضور هوشمندانه و به موقع در صحنه، به دشمن ثابت می‌کنیم در مهار کردن بر هم زنندگان نظم و امنیت مهارت خاصی داریم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان با اشاره به اهمیت رویکرد اجتماعی، گفت: امروز دشمنان سعی دارند تا از طریق فضای مجازی و جوسازی، کشور را ناامن جلوه دهند و با تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان اختلاف و فاصله ایجاد کنند، باید با اجرای برنامه هایی، چون طرح "وصال و نیایش"، ارتباط بین پلیس با مردم و دیگر نهاد‌ها را حفظ کنیم تا با همدلی و همراهی یکدیگر، دشمن را برای رسیدن به اهدافش ناکام سازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار