برخی از مسئولان نفت معتقدند بیرانوند توسط فردی دیگر تحریک شده است تا باشگاه نفت را برای دریافت مطالباتش تحت فشار قرار دهد.

پشت پرده فشار بیرانوند به باشگاه نفت برای دریافت مطالباتشبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین امروز(دوشنبه) تیم فوتبال نفت تهران تحت تاثیر حضور وکیل علیرضا بیرانوند، ماموران نیروی انتظامی و عوامل دادستانی برای اجرای حکم توقیف اموال این باشگاه برگزار شد. در نهایت ماموران دادستانی و نیروی انتظامی از مسئولان باشگاه نفت  برای پرداخت طلب 897 میلیون تومانی بیرانوند تعهد گرفتند تا فعلا اموال باشگاه توقیف نشود.

ناصر فریادشیران، مربی تیم نفت در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار کرد: نفت تهران طلبکاران بسیار زیادی دارد اما تا زمانیکه سند مالکیت این باشگاه در اختیار مالک قرار نگیرد، او نمی تواند بدهی ها را پرداخت کند. من هم جزء طلبکاران باشگاه هستم و اعتقاد دارم مجمع نفت تهران مقصر اصلی این ماجرا است چراکه از 15 اسفند سال گذشته اعضای مجمع نامه انتقال مالکیت را امضاء نکرده اند.  وزارت نفت را مقصر  اصلی ماجرا می دانم. علیرضا بیرانوند و سایر طلبکاران حق دارند پولشان را بگیرند اما تا زمانیکه مراحل انتقال نهایی نشود، نمی توان کار خاصی انجام داد.

او ادامه داد: مالک جدید مالیات 6 میلیارد و 800 میلیون تومانی باشگاه نفت را پرداخت کرده و نامه پرداخت این مبلغ را هم در اختیار وکیل حقوقی شرکت نفت قرار داده است. با این وجود نمی دانم اعضای مجمع باشگاه نفت برای امضاء نکردن نامه انتقال مالکیت چه دلیلی دارند. می خواهم به مسئولان سابق باشگاه بگویم شما بی دلیل  قصد انتقال این تیم را داشتید و دستور انتقال نفت تهران به انزلی را داده بودید. اکنون که به هدفتان نرسیده اید، مانع فعالیت های بخش خصوصی نشوید.

مربی تیم فوتبال نفت تهران عنوان کرد: وکیل علیرضا بیرانوند برای توقیف اموال باشگاه نفت به ورزشگاه تهرانسر آمد اما از او فرصت گرفتیم و قول دادیم پس از اینکه وضعیت مالکیت نفت تهران مشخص  شد، نخستین طلبکاری که به حق و حقوقش می رسد، بیرانوند است. با این وجود به نظر می رسد بیرانوند و وکیلش تحت تاثیر برخی دوستان طلبکاری که نمی خواهند نفت به مسیرش ادامه دهد، قرار گرفته است. ماموران نیروی انتظامی و عوامل دادستانی هم بدون اینکه اموال باشگاه را توقیف کنند، تعهد گرفتند که پول بیرانوند پرداخت شود. افرادی که با حضور در نفت تهران هویت فوتبالی پیدا کرده اند، می خواهند با شارژ کردن بیرانوند و وکیلش به تیم ما ضربه بزنند. باشگاه نفت 33 میلیارد بدهی دارد اما زمانیکه مالک باشگاه بلاتکلیف است نمی تواند بدهی ها را پرداخت کند.

فریادشیران تصریح کرد: دوستان فراموش نکنند من طرفدار حق هستم و با وجود مسئولیت هایی که در این تیم داشتم بارها علیه مسئولانی که می خواستند به نفت تهران ضربه بزنند صحبت کردم و اقدام هایی انجام دادم که سبب شد چهار بار از این تیم اخراج شوم. همیشه حواسم به این تیم هست و اکنون هم اطلاع کامل دارم که گروه مالکیتی فعلی اگر سند باشگاه را در اختیار بگیرد، وظایفش را انجام می دهد. زمانی هم که درنفت تهران سمتی نداشتم حواسم به این تیم بود اما برخی ها می خواهند با شیطنت به نفت ضربه بزنند. اکنون تیم در بهترین زمین تمرین و در بهترین هتل اردو برگزار می کند.

مربی تیم نفت تهران افزود: علیرضا بیرانوند عصبانی است و حق هم دارد اما دلیل این عصبانیت  به عملکرد اعضای مجمع باشگاه و وزارت نفت بازمی گردد. طلبکاران باشگاه نفت باید به بخش خصوصی زمان بدهند تا مشکلاتشان حل شود. اعضای هیئت مدیره قبلی باشگاه بارها می خواستند به شهرهایی مانند اراک، انزلی و قم منتقل کنند.

همچنین شهاب قاسمی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت هم در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:  برخی دوستان خیال می کنند با حضور وکیل بیرانوند در ورزشگاه تهرانسر برای توقیف اموال، به هدفشان می رسند. بیرانوند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه نفت است که زحمات زیادی برای این تیم کشیده و در صورت نهایی شدن انتقال باشگاه قطعا مطالباتش را دریافت می کند اما برخی افراد با چنین اقدام هایی قصد برهم زدن نظم و انضباط نفت تهران را دارند.

او افزود: مشخص است چه افرادی می خواهند به تیم و مدیریت باشگاه ضربه بزنند. توقیف اموال باشگاه نفت از سوی بیرانوند ارتباطی به مالک فعلی باشگاه ندارد چراکه او با این دروازه بان قرار داد نبسته است. برخی افراد طلبکار از باشگاه نفت که در تیم های دیگر شاغل هستند می خواهند تیم نفت را با این مسائل وارد  حاشیه کنند. می دانم چه کسی با وکیل بیرانوند تماس گرفته و اعلام کرده است می توانند با این کارها تمرکز تیم را برهم بزنند. تا زمانیکه صورت جلسه انتقال تیم به مالک جدید و گروهش امضاء نشود، او نمی تواند بدهی ها را پرداخت کند اما باید دوستان وزارت نفت دلیل این اقدام هایشان را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اظهارات مسئولان باشگاه نفت درباره وضعیت شکایت بیرانوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.