رئیس دانشگاه تهران گفت: دانشگاه‌ها می توانند در اجرا و تحقق شعار سال جدید نقش به سزایی داشته باشند.

دانشگاه ها باید در راستای تحقق شعار سال رهبری حرکت کنندمحمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری گفت: زمانی که مقام معظم رهبری مطلبی را به عنوان شعار سال انتخاب می کنند، متوجه می شويم موضوعی که مورد اشاره ايشان است در سرنوشت کشور و مردم نقش دارد و بايد در اقدامات و برنامه‌ريزی ها به آن توجه داشت.

وی ادامه داد: وظیفه ما پس از انتخاب شعار سال روشن است، باید با تلاش و همت بتوانیم پروژه‌ها و کیفیت محصولاتمان را افزایش دهیم تا درنهایت به حمایت مردم از کالای داخلی بیانجامد، به طور حتم دانشگاه‌ها می توانند در اجرا وبه تحقق پیوستن این شعار عملکرد خوبی داشته باشند.

رئیس دانشگاه تهران اظهار داشت: به اعتقاد من دانشگاه تهران می‌تواند با پتانسیل‌ بالا و بالقوه کارکنان و دانشجویان در جهت خدمت به مردم گام‌های بلندی در جهت تحقق شعارسال بردارد و موثر باشد.

پیام هوشمندانه‌ای در شعار سال جدید نهفته است

نیلی احمدآبادی اظهار داشت: به نظر من این شعار بسیار هوشمندانه است چرا که به منظور تحقق آن، چرخ صنایع و تولید ملی به حرکت در می‌آید پس باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و از کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم در حوزه عملیاتی نیز دانشجویان کارآمدتری داشته باشیم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار سال حرکت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار