معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس گفت: پیشنهاد مدیرعاملی تراکتورسازی به طاهری صحت ندارد و او مدیریت هیچ باشگاهی را نمی پذیرد.

محمد علی ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیشنهاد مدیرعاملی تراکتورسازی به طاهری اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و طاهری مدیریت هیچ باشگاهی را قبول نمی کند و هوادار پرسپولیس باقی می ماند.

مسلمان و احمد زاده قراردادسفید با پرسپولیس امضا کردند

او درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس  بیان کرد: بازیکنانی همانند فرشاد احمد زاده و محسن مسلمان  قبل از اردوی اوکراین قرارداد سفید امضا کردند و مطمئن باشید که همه بازیکنان پرسپولیس قراردادشان را با پرسپولیس تمدید می کنند. این موضوع همواره وجود داشته است که برخی از افراد، بازیکنان را هوایی می کنند اما  تیمی بهتر از پرسپولیس وجود ندارد.

ترکاشوند بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس نسبت به سایر بازیکنان مورد توجه تیم ها در فصل نقل و انتقالات هستند و طبیعی است که آنها پیشنهادهای خوبی از تیم های دیگر دریافت کنند اما به طور حتم همه بازیکنان حاضر هستند که قراردادشان را با سرخپوشان پایتخت تمدید کنند.

گرشاسبی مشکلی برای پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان ندارد 

معاون اقتصادی سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان خواستار تسویه حساب مالی و بخشیدن جریمه ها هستند، تصریح کرد: حامی مالی جدید به تعهدات خود به خوبی عمل می کند و گرشاسبی مشکلی برای پرداخت مبلغ قرارداد بازیکنان ندارد. طاهری 12 میلیارد تومان از اپراتور تلفن همراه حامی مالی جدید باشگاه گرفت و بعد از این تیم رفت.

او درباره اینکه مسئولان پرسپولیس منتظر لغو محرومیت نقل و انتقالاتی هستند، گفت: گرشاسبی سرپرست باشگاه به لغو محرومیت نقل و انتقالاتی خوش بین است و حتی وکیل جدیدی را استخدام کردند تا پیگیر این پرونده باشد.

ترکاشوند درباره قهرمانی زود هنگام پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال گفت: قهرمانی پرسپولیس را به هواداران این تیم تبریک می گویم. همچنین سرخپوشان پایتخت می توانند فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/

اظهارات ترکاشوند درباره پرسپولیس و طاهری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار