عبدالرزاق حمدالله، مهاجم مراکشی تیم فوتبال الریان قطر به دلیل مصدومیت، ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان "عبدالرزاق حمدالله"  مهاجم مراکشی الریان قطر که بهترین گلزن این تیم محسوب می شودو جزء 3 گلزن نخست لیگ ستارگان قطر است، در دیدار شب گذشته تیمش ( یکشنبه ) مقابل الاهلی به شدت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.

او در هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار رفت تقابل استقلال و الریان که در قطر برگزار شد، گل نخست تیمش را به ثمر رساند و نقش مهمی هم روی گل تاباتا داشت تا آن مسابقه با نتیجه 2 بر 2 به پایان برسد و همچنین در دیدار برگشت با استقلال در زمان تعویض، به شدت به لادروپ اعتراض کرد و مورد خشم مسئولان تیمش قرار گرفت .

الریان باید در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا و در مهم ترین بازی این فصلش به مصاف العین برود و اگر پیروز شود، راهی مرحله حذفی این مسابقات می شود و در غیر اینصورت حذف خواهد شد. همچنین الریان باید در جام امیر قطر به مصاف السد برود که "حمدالله" را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

گفتنی است، در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران با 9 امتیاز در صدر است و العین با 7 و الریان با 6 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. الهلال با 2 امتیاز قعرنشین است.

انتهای پیام/

 ستاره مراکشی الریان لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.