کنگره ملی شعر اهل بیت باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مقامات کشوری، استانی، فرهیختگان و شاعران روز ۱۳ اردیبهشت در تربت جام برگزار می‌شود.

برگزاری کنگره ملی شعراهل بیت در تربت جامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه تربت جام در جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت : یکی از ظرفیت‌های مهم تربت جام شعر وشاعری، عرفان، وحدت، محبت به اهل بیت وانسجام است و همه باید بیشتر وقت بگذارند تا کنگره ملی شعر اهل بیت به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان به عنوان پایتخت وحدت در کشور مطرح است گفت : مدیران و بزرگان شیعه و اهل سنت برای تاسیس شبکه ملی با نام وحدت برنامه ریزی کنند و موانع را هم برطرف کنند.

در ادامه مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت تربت جام با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر اهل بیت دراین شهرستان گفت : دیار تربت جام منطقه شعر و عرفان است که شاعران این خته در وصف پیامبر و اهل بیت و بزرگان دین اشعارسروده اند.


مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام نیز با اشاره به برگزاری کنگره ملی شعر اهل بیت درتربت جام گفت : ازهمه ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی شعراهل بیت استفاده خواهیم کرد که یکی از موارد مهم در کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه به حوزه فرهنگی است.

انتهای پیام // ز. ج
 


برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی در تربت جام

برچسب ها: شعر ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار