عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: خرید کالای ایرانی تنها نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است و تا حد ممکن باید از کالای داخلی استفاده کنیم.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: نامگذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی در واقع سیاستی استراتژیک برای مقابله با دشمن و تقویت تولیدات داخلی است.

وی با بیان اینکه باید با حمایت از کالای ایرانی به اقتصاد مقاومتی دست یابیم، تاکید کرد: خرید و استفاده از کالای ایرانی تنها نسخه نجات بخش اقتصاد کشور است و دولت و ملت باید تا حد ممکن از کالای داخلی استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی، چرخ صنایع به حرکت در می‌آید و این حرکت درآمد برای جوانان به همراه دارد.

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی موجب رشد اقتصاد کشور خواهد شد و وابستگی مان به ارز دیگر کشورها را کمتر می‌ کند، اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی موجب اجرایی شدن طرح های عمرانی بیشتری در کشور می شود.

وی با اشاره به ضرورت جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند، اظهار کرد: دولت باید مبارزه جدی با  قاچاق کالا انجام دهد چرا که یکی از موانع سر راه رونق تولید، قاچاق است. 

عضو مجلس خبرگان رهبری از مردم خواست تا در انتخاب میان کالای داخلی و خارجی، کالای ساخت داخل را انتخاب و خریداری کنند و افزود: کاهش آسیب های اجتماعی، فقر و بی تاثیر کردن تحریم ها از مزیت های حمایت از کالای ایرانی است و دولت باید شرایط را برای صادارت کالای ایرانی فراهم کند.

آیت‌الله سلیمانی با تاکید بر اینکه قطعا همه مردم باید نسبت به کالاهای داخلی تعصب داشته باشند، ادامه داد: یکی از موارد مهم در سال جاری برای حمایت از کالای ملی، داشتن نقشه راهی در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار