معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از آغاز رقابت 3 هزار و 700 نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزان این استان خبر داد.

رقابت ۳۷۰۰ نفر در مسابقات ورزشی دانش آموزانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای برگزار می‌شود.

وی گفت: کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش آموزان از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: سی و پنجمین دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر در استان همدان در 39 رشته مقطع در سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

 جعفری اظهار داشت: در سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر بیش از 3 هزار و 700 دانش‌آموز، سرپرست مربی و عوامل اجرایی شرکت می‌کنند.

وی افزود : این دوره از مسابقات از 23 فروردین ماه با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای دانش آموز و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری مسابقات ورزشی ویژه دانش آموزان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.