نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حمایت از کالای ایرانی باعث رفع مشکلات و بحران‌های اقتصادی کشور می‌شود.

راه حل رفع مشکلات و بحران‌های اقتصادی کشور حمایت از کالای ایرانی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی در رفع محرومیت از چهره مناطق مختلف کشور داشته است.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم بنیاد مسکن در رسیدگی به مشکلات و نیاز‌های محرومان، بیان کرد: یاری‌رسانی به مردم در مواقع بحران و کمک به افراد مستضعف و یا حادثه‌دیده از اقدامات بسیار خوب بنیاد مسکن است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه خدمات انقلاب اسلامی در نقاط محروم قابل مقایسه با پیش از انقلاب نیست، اضافه کرد: یکی از ارکان بهبود زیرساخت‌ها و توسعه و عمران کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به عمر پائین مسکن در استان بوشهر به علت شرایط خاص آب و هوایی و جغرافیایی استان، تصریح کرد: مسکن یکی از نیاز‌های اولیه هر خانواده‌ای است که بنیاد مسکن نقش مهمی در تامین این نیاز دارد.

صفایی بوشهری با تقدیر از اجرای پروژه‌های متعدد بنیاد مسکن در استان بوشهر در سال‌های اخیر خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت سازه‌ها و ابنیه‌ها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، ادامه داد: تحقق حمایت از کالای ایرانی نیازمند همراهی مردم و مسئولان و همچنین تولیدکنندگان است.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به کیفیت و کمیت کالا‌های تولید در مراکز تولید، افزود: باید شرایط رقابتی برای کالا‌های داخلی نسبت به کالا‌های مشابه خارجی نیز ایجاد شود.

انتهای پیام/م

حمایت از کالای ایرانی باعث رفع بحران‌های اقتصادی کشور می‌شود

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.