مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: درصورتی که چک ۲ میلیاردی مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر تا پایان هفته جاری پاس نشود، اقدام قانونی می‌کنیم.

صفی الله فغان پور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت دریافت مطالبات فدراسیون فوتبال از مجری سابق تبلیغات محیطی بازی های لیگ برتر بیان کرد: چک 2 میلیاردی این شرکت که اکنون در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دارد باید تا پایان هفته جاری نقد شود. در غیر این صورت اقدام قانونی انجام می دهیم. البته موعد دومین چک این شرکت به مبلغ 17 میلیارد تومان آذر ماه است  و اگر در آن زمان این چک هم پاس نشود، از طریق قانونی اقدام می کنیم.

او درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال برای دریافت مطالباتش از این شرکت، درخواست تحویل گرفتن زمین داشته است، گفت: فدراسیون هیچ زمینی نگرفته است بلکه مسئولان شرکت مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر قصد داشتند به جای پول نقد، زمین هایی در اختیار ما قرار دهند که با این موضوع مخالفت و اعلام کردیم این زمین ها را به فروش برسانید و پولش را در اختیار فدراسیون قرار دهید. به همین دلیل آنها به ما چک دادند.

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: چک 2 میلیاردی که اکنون در اختیار داریم برای شرکت است. یکی دیگر از چک های این شرکت به مبلغ 10 میلیارد تومان که در ماه های پیش وصول شد هم برای شرکت بود اما به دلیل اینکه اگر اموالی از این شرکت در اختیار ما نباشد، در صورت وصول نشدن چک شرکت نمی توانیم اقدامی در مراجع قضایی انجام دهیم، برای دریافت مبلغ 17 میلیارد چک شخصی گرفتیم که 2 نفر هم برای ضمانت پشت آن را امضاء کرده اند. در صورتی که این چک در سررسید وصول نشد می توانیم علیه صادرکنندگان و تظهیر کنندگان اقدام کنیم.

انتهای پیام/

چک 17 میلیاردی مجری سابق تبلیغات محیطی لیگ برتر باید تا آذر پاس شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار