عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: پیام‌رسان‌های داخلی به حمایت تکنولوژیک و مالی نیاز دارند و دولت باید در این زمینه ورود جدی کند.

عینی/علیدادی/اتونشر/پیام‌رسان‌های داخلی نیاز به حمایت تکنولوژیک و مالی دارندمحمد خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تاکید بر ضرورت حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی از طرف دولت، اظهار کرد: پیام‌رسان‌های داخلی ما مشکلات عمده‌ای دارند که دولت باید به آن مشکلات توجه و آسیب‌شناسی کند.

وی با بیان اینکه یکی از مسائل مهم این است که بین پیام‌رسان‌ها در دنیا باید قدرت رقابت‌پذیری وجود داشته باشد، ادامه داد: از این رو پیام‌رسان‌های داخلی کشور نیاز به حمایت تکنولوژیک و مالی دارند و دولت باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با اشاره به اینکه برخی از کشور‌های دنیا به خوبی توانسته‌اند در استفاده از ظرفیت‌های داخلی پیام‌رسان‌های خود موفق باشند، تصریح کرد: در این زمینه می‌توان کشور چین را مثال زد که با پیام‎رسان داخلی خود یعنی "وی چت" توانسته است شغل‌های بسیار زیادی مربوط به فضای مجازی ایجاد کند.

خضری تاکید کرد: اگر پیام‌‎رسان‌های داخلی ما در رقابت‌های جهانی موفق باشند و اعتماد عمومی را جلب کنند، به خوبی در این زمینه می‌توانیم خودکفا شویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان با تاکید بر ضرورت دارا بودن سرعت و اطمینان در شبکه‌های مجازی، خاطرنشان کرد: لازم است فضای مجازی داخلی را به گونه‌ای مدیریت کنیم که مقبولیت لازم را در بین مردم  داشته باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
اگه میخواهید مردم از پیام رسانهای داخلی استفاده کنن باید سوپسبت بده دولت برا کاربران رایگان باشد نه اینکه برخی تواین موقعیت سواستفاده کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
از دیروز دوتا عکس فرستادم امروز تازه نوشته اتصال به سرور.
آخرین اخبار