رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش استان زنجان گفت : تاکنون 18 هزار اثر به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم ارسال شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، غیاثی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش استان گفت: جشنواره نوجوان سالم در سه محور پيشگيری از گرايش به دخانيات، پيشگيری از گرايش به سوء مصرف موادمخدر و پيشگيری از گرايش به خشونت برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش نهضت فرهنگی پيشگيری از اعتياد و رفتارهای پرخطر اعلام کرد و افزود: شناسايی قابليت‌ها و ظرفيت‌های مدارس و ادارات آموزش و پرورش در زمينه پيشگيری و مراقبت از خود در برابر آسيب‌های اجتماعی، معرفی دستاوردها و ابتكارات، پيشگيری و مراقبت در مدارس استان و شناسايی الگوهای موفق آموزش پيشگيری و مراقبت از كودكان و نوجوانان نیز از دیگر اهدافی بودند كه در اين جشنواره دنبال می شوند.
به گفته رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش وپرورش استان اين جشنواره در هفت رشته دانش‌آموزی و سه رشته برای همكاران فرهنگی برگزار شده است، عنوان كرد: در بخش دانش‌آموزی آثار در قالب رشته‌هايی مانند ايده پردازی، مقاله‌نويسی، نقاشی، روزنامه ديواری، عكس، فيلم كوتاه، نرم‌افزار و چندرسانه‌ای ارائه شدند.
غیاثی افزود: 18 هزار و 268 اثر دانش آموزی و فرهنگی در قالب جشنواره نوجوان سالم به دبیر خانه جشنواره ارسال گردیده که در حال حاضر در مراحل پایانی داوری آثار هستیم که پیش بینی می کنیم مراسم اختتامیه استانی جشنواره نوجوان سالم در 5 اردیبهشت ماه 97 برگزار شود.
انتهای پیام /ک


اختتامیه استانی جشنواره نوجوان سالم در 5 اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.