سرپرست فرمانداری دزفول از راه اندازی کارخانه تولید تجهیزات پزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،امیر عیسی زاده ، سرپرست فرمانداری دزفول گفت: کارخانه طب کار در دزفول تنها تولیدکننده 2 دستگاه جراحی در کشور و تنها شرکت دانش بنیان تولیدکننده دستگاه های جراحی در خوزستان است که بهره برداری از آن در راستای تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی و نیز اشتغال جوانان موثر است.

وی با اشاره به راه اندازی کارخانه تجهیزات پزشکی بیان داشت: کارخانه آوان طب با سرمایه گذاری بخش خصوصی مراحل پایانی ساخت و نصب تجهیزات را طی می کند و پیش بینی می شود اردیبهشت ماه به بهره برداری برسد.

عیسی زاده عنوان کرد:این کارخانه تنها تولیدکننده ابزار جراحی خاص در منطقه می باشد که مشابه محصولات آن فقط در آمریکا و آلمان تولید می شود.

احسان ورشوساز، مدیر کارخانه آوان طب گفت: با راه اندازی این کارخانه 120 نفر مشغول به کار می شوند و تا راه اندازی کامل این واحد حدود 100 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

افزود:گروه موسس آوان طب  در سال 73 برای نخستین بار در ایران موفق به ساخت دستگاه الکتروسرجری با مدل GHV-175 شد که در همان سال جراحی دیسک با استفاده از این دستگاه با موفقیت در اهواز انجام شد.

انتهای پیام/م

حمایت از کالای ایرانی در حوزه درمان

برچسب ها: اشتغال ، اخبار پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.