مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: ۹ هزار و ۷۵۱ سفر از پایانه مسافربری قزوین از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: در این مدت هزار و ۳۷۷ سفر با اتوبوس، ۲ هزار و ۳۴۴ سفر با مینی بوس و ۶ هزار و ۳۰ سفر از طریق سواری‌های کرایه ایی برون شهری مجاز انجام شده است.

به گفته محمدحسینی، بیشترین تقاضای سفر مربوط به شهر‌های شمالی، مشهد، اصفهان، شیراز، تهران، اهواز و کرمانشاه بوده است.

وی گفت: امکانات مختلف رفاهی در پایانه‌ مسافری از جمله اتاق مادر و کودک، سرویس بهداشتی، سالن انتظار و مجموعه غرفه‌های تجاری وجود دارد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین افزود: مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کمبودی، می‌توانند با مراجعه به مدیریت داخلی ترمینال شکایت خود را ارائه دهند و همچنین با شماره تلفن ۳۳۵۵۱۲۲۵ و شماره پیامک ۳۰۰۰۶۰۴۴۵۵۱۲۲۵ با مسئولان پایانه‌ها مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/

۹ هزار و ۷۵۱ سفر از پایانه مسافربری قزوین صورت گرفته است

برچسب ها: شهرداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.