کارشناس امور جنگ روانی سابق ارتش آمریکا اعلام کرد عربستان سعودی در تهاجم خود به یمن از سربازان سودانی به عنوان مهره‌های پیاده شطرنج استفاده می‌کند.

سربازان سودانی اجراکنندگان نقشه عربستان در یمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، اسکات بنت، کارشناس امور جنگ روانی سابق ارتش آمریکا، در گفتگو با این شبکه گفت: مزدوران سودانی که در یمن می‌جنگند وحشتناک ترین موارد نقض حقوق‌بشر را مرتکب می شوند و از آنها برای ارتکاب جنایات وحشیانه استفاده می شود. بنابراین نیروهای انصارالله یمن که با آنها مبارزه می کنند و تلاش می کنند این مزدوران سودانی را از خاک کشور خود بیرون کنند در حقیقت کار درستی انجام می دهند. از سوی دیگر عربستان سعودی از این مزدوران سودانی به عنوان مهره های پیاده شطرنج خود در یمن استفاده می کند.

وی ادامه داد: در برخی موارد سعودی ها این نیروها را در حالی در یمن به میدان جنگ می فرستند که از قبل مشخص است آنها متحمل تلفات سنگین خواهند شد. امیدوارم نیروهای سودانی از خواب غفلت بیدار شوند و از این پس اجازه ندهند از آنها به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف عربستان استفاده شود. آنها باید خود را از این جنایات جنگی و این نسل کشی ها خارج کنند و در غیر این صورت لازم است تک تک سودانی هایی که در یمن حضور دارند به همراه کشورهای غربی که از این جنایات حمایت می کنند، به سبب ارتکاب جنایات جنگی محاکمه شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار