نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت‌ها و خدمات عمومی در چابهار و کنارک در حد و اندازه استقبال گردشگران نبوده است.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستاندر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: مصاحبه‌هایی که از مهمانان نوروزی در سواحل دریای عمان، چابهار و کنارک به عمل آمد نشان داد که بعضی از هم‌وطنان ما این سواحل را به‌عنوان یک یافته جدید قلمداد می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمات عمومی در چابهار و کنارک آن‌گونه که به ما خبر دادند در حد استقبال مهمان‌ها نبود که این موضوع نیازمند ظرفیت‌سازی است.

نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اضافه کرد: استقبال طوایف از مهمانان نوروزی درخور تحسین بود، همچنین رسیدگی نیرو‌های نظام و ارگان‌های گوناگون و تأمین امنیت مسافران به‌گونه‌ای بود که حتی یک نفر در این ایام احساس ناامنی نکرد که این موضوع جای تشکر دارد.

سلیمانی اضافه کرد: سیستان و بلوچستان در سال ۹۶ امن‌ترین استان قلمداد شد و مهمانان با آرامش آمدند و برگشتند که جای تشکر از همه نهاد‌های مسئول دارد.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: پایانه‌ها، راه‌آهن و پلیس واقعاً خدمات شایانی در پذیرایی از مسافران انجام دادند که به نظرم لازم است از همه دست‌اندرکاران این بخش تقدیر و تشکر شود.

انتهای پیام/گ

نبود زیر ساخت مناسب برای استقال از منهمانان در چابهار

برچسب ها: نوروز ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار