یک کارشناس بازار سرمایه گفت: باتوجه به افزایش نرخ دلار وضعیت شاخص بورس کم حجم است مگرآنکه تصمیم جدی درخصوص آن صورت گیرد.

شاخص‌های بورس روی خوشی نخواهند داشت/ دلار رنگ شاخص‌ها را هم تغییر دادمهدی طحانی در گفت‌وگو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس در ماه‌های آتی، اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دلار وضعیت شاخص بورس کم حجم است مگر آنکه تصمیم جدی درخصوص آن صورت گیرد و این درحالی است که در شرایط فعلی وضعیت بازار کم حجم و کم متعادل است.

وی با پیش‌بینی وضعیت بورس طی دو یا سه ماه آینده، تصریح کرد: بطور قطع بازارسرمایه به علت برگزاری فصل مجامع وضعیت مثبتی خواهد داشت و این درحالی است که وضعیت برجام در اردیبهشت ماه می‌تواند روند بازار را تحت تأثیر قرار دهد.

یه گفته طحانی، اگر تصمیم‌گیری جدی درخصوص نرخ ارز در کشور صورت گیرد، وضعیت شاخص‌ها ۱۰ درصد رشد خواهند داشت.

گفتنی است، بررسی‌ها نشان می‌دهد پیش بینی بازار‌ در اقتصاد سال آینده ایران در سایه عدم قطعیت آینده برجام و روند‌ متغیر‌های کلان اقتصادی خواهد بود. اغلب کارشناسان معتقدند شناخت سناریو‌های پیش رو در راستای این دو عدم قطعیت می‌تواند به شناخت عمیق‌تر بازار‌ها کمک کرده و تصمیم گیری را برای فعالان اقتصادی آسان‌تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار