شاگردان عباس چمنیان تا پیش از آغاز رقابت های زیر 16 سال قهرمانی آسیا در بازی های تدارکاتی به مصاف حریفانی از 3 قاره جهان می روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که باید از 16 تا 29 سپتامبر(25 شهریور تا 7 مهر) در رقابت های زیر 16 سال قهرمانی آسیا شرکت کند، این روزها تمرینات آماده سازی اش را زیرنظر عباس چمنیان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد پیگیری می کند.

نوجوانان کشورمان که در دوره قبلی این رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند برنامه آماده سازی ویژه ای پیش رو دارند تا با حضور قدرتمندانه در مسابقات مالزی، جواز حضور در دوره آتی جام جهانی نوجوانان که قرار است سال 2019 در پرو برگزار شود، به دست آورند.

برهمین اساس یوزهای نوجوان پس از پایان اردوی مشهد که تا 23 فروردین ادامه دارد از 9 تا 13 اردیبهشت در تورنمنت چهارجانبه دوحه قطر که با حضور تیم های زیر 17 سال تونس، قطر و آکادمی اسپایر برگزار می  شود، شرکت می کنند.

پس از پایان این رقابت ها شاگردان چمنیان راهی تیانجین چین می شوند تا در تورنمنتی دیگر که با حضور تیم های نوجوانان ژاپن، مغولستان و چین انجام می شود، حضور یابند.

پس از این 2 تورنمنت تمرینات و اردوهای تیم ملی نوجوانان به دلیل برگزاری امتحانات مدارس در خرداد تعطیل می شود.

احتمال دارد این تیم در تیر سال جاری برای برگزاری 2 بازی دوستانه با نوجوانان گرجستان عازم تفلیس شود که تاکنون این امر قطعی نشده است.

حسین مرادی، سرپرست تیم نوجوانان در گفت و گو با خبرنگار ما این خبر را تائید کرد.

انتهای پیام/

شاگردان چمنیان در 2 تورنمنت بین المللی شرکت می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار