اخوان المسلمین، اظهارات محمد بن سلمان علیه این جنبش را تلاشی شکست‌خورده برای رسیدن به قدرت را با امتیازدهی‌های خفت‌بار به صهیونیست‌ها دانست.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، گروه اخوان المسلمین به اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، که این گروه را به تروریسم متهم کرده است، واکنش نشان داد.

اخوان المسلمین در بیانیه‌ای -که دفتر مرکزی آن صادر کرده است- اعلام کرد: دروغ‌های ولیعهد سعودی و تلاش برای مرتبط کردن گروه اخوان المسلمین به تروریسم صرفا تلاش شکست‌خورده‌ای است برای اینکه جواز رسیدن به قدرت را از صهیونیست‌های آمریکایی نه از روی لیاقت، بلکه با امتیازدهی‌های خفت‌بار، دریافت کند.

این جنبش در بیانیه خود تاکید کرد: کاری که سران سعودی به ویژه بن سلمان اکنون انجام می‌دهند سرباز زدن از وظیفه دینی و ملی و افکندن مردم در باطل، کشتار غیرنظامیان، محاصره برادران، همدستی و سرقت اراضی، چشم‌پوشی از قدس و تحکیم روابط با صهیونیست‌ها است.

جنبش اخوان المسلمین اظهارات گستاخانه بن سلمان را که از «حق» صهیونیست‌ها در سرزمین اشغالی فلسطین سخن گفته است، الگوی وقیحانه معامله‌ای دانست که ما به ازاء آن کرسی (قدرت) نابود شدنی و اجرای معامله واهی یعنی معامله قرن است که فلسطینی‌های قهرمان و مجاهدان با مقاومت و راه پیمائی‌های شجاعانه و قهرمانانه حق بازگشت، در کمین آن نشستند.

انتهای پیام/

واکنش اخوان المسلمین به اظهارات محمد بن سلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار