تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان با شکست لبنان به عنوان هفتمی مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان  موفق شد  در آخرین دیدار خود  در رقابت های قهرمانی آسیا از سد لبنان بگذرد و به عنوان هفتمی این رقابت ها دست یابد.

ملی‌پوشان کشورمان پیش از این با شکست مقابل  نیوزیلند و کره جنوبی سهمیه جهانی و شانس کسب عنوان پنجمی را از دست داده بودند و  امروز در آن آخرین دیدار برای کسب عنوان هفتمی به  مصاف لبنان رفتند .

کوارتر اول با نتیجه  21-19به نفع لبنان به پایان رسید اما در کوارتر دوم و سوم تیم ملی کشورمان با  نتایج 18-30،21-26 به برتری رسید. لبنانی ها در ادامه و در کوارتر چهارم باز هم توانستند برتر باشند و با نتیجه 22 - 20 به برتری برسند اما آن ها در مجموع  برابر ملی پوشان تن به شکست دادند  و با نتیجه82-95بازی را واگذار کردند.

متین آقاجانپور با کسب ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۴ پاس گل ، جلال آقامیری با ۲۷ امتیاز و ۶ ریباند و دانیال نوروزی با کسب17 امتیاز، 8 ریباند و 3 پاس گل امتیاز آورترین بازیکنان امروز بودند.

تیم‌های چین، استرالیا، نیوزلند و فیلیپین به مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا رسیدند و سهمیه جام جهانی را گرفتند. چین و استرالیا فینال این مسابقات را برگزار می کنند.

انتهای پیام / 

پیروزی تیم ملی بسکتبال نوجوانان مقابل لبنان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار