رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از معدوم شدن بیش از ۱۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به ۲۰ هزار و ۷۶۱ مورد بازدید میدانی و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و آشامیدنی و اماکن عمومی در استان گفت: از این تعداد بازدید و نظارت بهداشتی ۱۶ هزار و ۵۵۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان  کشف و معدوم شدند.

وی از معرفی ۳۲۳ مورد پرونده متخلفان بهداشتی به مراجع قضایی و تعطیلی ۷۰ مورد از اماکن عمومی و غذایی در استان خبر داد و افزود: این بازدید میدانی و نظارت اسفند پارسال تا ۱۸ فروردین ماه سال جاری انجام شده است.

موسوی به ویزیت ۲۳۵ هزار و ۷۰۱ بیمار در اورژانس ۴۷ بیمارستانی دولتی دانشگاهی، تامین اجتماعی و خصوصی در استان بیان کرد، گفت: این ویزیت از ۲۷ اسفند پارسال  تاکنون در استان انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: ۱۹ هزار و ۹۷۴ بیمار در بیمارستان‌های بستری و پنج هزار و ۱۹۷ نفر نیز در استان عمل جراحی شدند.

موسوی ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ استان را ۹ هزار و ۹۱۴ مورد بیان کرد و گفت: دو هزار و ۷۰۰ مورد تصادفات و هفت هزار و ۲۱۴ مورد نیز ماموریت‌های غیر تصادفی بوده است.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی همه پزشکان وهمکاران کادر درمانی به صورت شبانه روزی مشغول به خدمات رسانی به بیماران بودند.

انتهای پیام /ر

معدوم شدن مواد غذایی فاسد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار