عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: کارلوس کی روش وابسته به ما است و باید آداب،رسوم و فرهنگ ایرانی را رعایت کند.

همایون یوسفی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره درخواست برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان برای ورود به اظهارات اخیر کارلوس کی روش و مجادله های لفظی او با مربیان ایرانی بیان کرد: من کاری به مباحث فنی کارلوس کی روش ندارم چراکه او از این لحظ توانایی هایش را به اثبات رسانده است اما اعتقاد دارم سرمربی تیم ملی نتوانسته است خودش را از نظر اجتماعی، آداب و رسوم ایرانی و اسلامی با کشورمان وفق دهد.

او ادامه داد: به همین دلیل از وزارت ورزش و جوانان درخواست می کنم در این مورد اقدام های جدی تری انجام دهد. کی روش باید بداند وابسته به فوتبال و ملت ایران است و ما هیچ وابستگی به او نداریم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در رشته های مختلف مربیان خارجی زیادی در کشورمان فعالیت کرده اند اما ادبیاتی مانند ادبیاتی که کی روش به کار می گیرد کمتر شاهد بوده ایم. در کل سرمربی تیم ملی باید چارچوب فرهنگی کشورمان را رعایت کند.

انتهای پیام/

واکنش نماینده مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر کارلوس کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
او گزارشگر بسیار خوبی است اما اگر احترام به دیگران را سرلوحه کارش قراردهد برنامه نودجنجلش را از دست میدهد تنها جاذبه برنامه نود که از چشمها دور ماند اما حالا نوبت خود اوست .او فرصت دارد به کی روش یادآورشود هموطنانش برایش مهمتر هستند و فوتبال و اخلاق دو مقوله جداگانه هستند البته خلاقیت و زحمات عادل هم قابل تقدیر است بشرط بازنگری درادبیات او و اینکه رسانه ملی جای تحمیل هوا داری از دیگران و کری خواندن با دیگران نیست . او میتواند یک روزنامه بزند و جنجال آفرینی را آنجا انجام دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
اقای نماینده شما از فوتبال اطلاعاتی ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
اقای نماینده شما از فوتبال اطلاعاتی ندارین
آخرین اخبار