استاندار فارس گفت: نظام اقتصادی پایدار کشاورزی مبتنی بر مدیریت آب باید در استان فارس حفظ شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در نخستین جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه‌ی استان فارس در سال ۹۷ با اعلام این مطلب که فرایند سرمایه گذاری در مجموعه‌های اقتصادی و چگونگی همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با آن‌ها امسال به صورت کامل رصد خواهد شد، گفت: نتیجه‌ی این رصد‌ها و پیگیری‌ها علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و مشکلات رشد اقتصادی را هم به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین توجه به فراهم کردن زیرساخت‌ها در ابعاد مختلف را ضروری دانست و افزود: با اهتمام جدی و نگاه جدید امسال می‌توان بسیاری از مشکلات استان را به خوبی حل و فصل کرد.

تبادار با بیان اینکه نظام اقتصادی پایدار کشاورزی مبتنی بر مدیریت آب باید در استان فارس حفظ شود، گفت: سیاست مشترک و نگاه متمرکز دستگاه های اجرایی مختلف در کنار آگاهی دادن به مردم و کمک گرفتن از توان مردمی و تغییر نگاه در حوزه کشاورزی شرایط گذر از بحران آب را فراهم خواهد کرد.

استاندار فارس اظهار داشت: امیدواریم امسال با کوشش و برنامه ریزی بهتر و با نگاهی جدید و پرداختن به همه موضوعات بتوانیم شرایط بهتری را برای توسعه استان در بخش‌های مختلف فراهم کنیم.
انتهای پیام/ر

برگزاری جلسه‌ی شورای برنامه ریزی و توسعه‌ی استان فارس

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار