سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که در مشهد مقدس، مهر تایید قهرمانی ما زده شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا گرشاسبی پس از کسب پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ هفدهم، اظهار کرد: خوشحالم که در مقدس‌ترین مکان یعنی مشهد مقدس مهر تایید این قهرمانی زده شد. بازیکنان‌مان هم  با توجه به استرسی که وجود داشت، با تمام انرژی و پتانسیل بازی کردند. امروز بازیکنان ما سخت‌کوش بودند و خوشحالیم که در مکان مقدسی به قهرمانی رسیدیم. امیدوارم در ادامه بازی‌ها هم روند پیروزی‌های‌مان را ادامه دهیم و تمام هم و غم‌مان را برای لیگ قهرمانان آسیا بگذاریم.

سرپرست پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان این تیم گفت: فصل هفدهم هنوز تمام نشده است و با تمام بازیکنان چند بار صحبت کردیم. خود من در دوحه به همه بازیکنان گفتم وقتی رسیدید تهران به باشگاه بیایید تا قراردادتان را تمدید کنیم. دو سه بازیکن آمدند و قراردادشان تمدید شد. در همه بازی‌ها در رختکن با بازیکنان درباره این موضوع صحبت کردیم. همچنین با بازیکنان تماس گرفتیم تا روند تمدید قراردادها ادامه داشته باشد اما اکثر آن‌ها اعلام کردند بگذارید لیگ تمام شود تا ما تمرکزمان روی مسابقه‌ها باشد. هیچ تیمی هم تاکنون شروع به تمدید قرارداد نکرده است.

او افزود: هواداران به علت  محرومیتی که پرسپولیس دچارش شده حق دارند که نگران تمدید قراردادها باشند. باید صبورانه کارها را دنبال کنیم. ما به شدت به دنبال این هستیم تا قراردادها را تمدید کنیم.

گرشاسبی در ادامه درباره مطالبات بازیکنان تصریح کرد: با توجه به جدول پرداختی که ما داشتیم هیچ کدام از بازیکنان طلب ندارند. یک سری جرایم وجود دارد که از قبل است که با توجه به قهرمانی که کسب شد، برای بازیکنانی که قرارداد دارند بخشیده شده و برای بازیکنانی که قراردادشان به پایان می رسد، با تمدید قرارداد تمام جرایم‌شان بخشیده می‌شود.

سرپرست پرسپولیس درباره روند محرومیت این تیم از نقل و انتقالات و تلاش‌هایی که برای لغو این محرومیت صورت گرفت، بیان کرد: ما پیگیر شدیم و تمام کارهایی که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم. آن باشگاهی که ما را به این روز نشاند، رضایت‌نامه داد و آن را برای فیفا ارسال کردیم. برای همین فیفا با اینکه حکم قطعی داده بود، دوباره پرونده را جریان انداخت. وکیل خوبی گرفتیم و امیدوارم در اردیبهشت مشکلات‌مان حل شود.

او در پاسخ به این سوال که چند درصد به لغو محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات امیدوار است، گفت: امیدوار هستیم، حتی اگر محرومیت پرسپولیس لغو نشود با تمدید قرارداد با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم، شرایط‌مان خوب باقی می‌ماند. برای همین دغدغه و نگرانی از باز نشدن پنجره نقل و انتقالات نداریم.

گرشاسبی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا با افزایش قیمت دلار نگران پرداخت قراردادهای بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس نیست، اظهار کرد: به هر حال این سختی‌ها وجود دارد. از آن سخت‌تر بدهی‌هایی است که گریبان تیم ما را گرفته است. ما با بیش از ۱۶۰-۱۷۰ نفر خارجی و داخلی تسویه کردیم اما دوباره مثل قارچ از زیر زمین پیدا می‌شوند. این بدهی‌ها کمر پرسپولیس را خم کرده است. ما باید مواظب این بدهی‌ها باشیم تا دوباره محروم نشویم. ما باید مراقب پرداختی به بازیکنان، هزینه اعزام تیم به شهرها و ک

ما باید مراقب پرداختی به بازیکنان، هزینه اعزام تیم به شهرها و کشورهای مختلف باشیم. امیدوارم با توجه به حامی مالی خوبی که داریم به مشکل برنخوریم.

سرپرست پرسپولیس در پایان درباره اینکه چه زمانی صدهزار دلار رضایت‌نامه مهدی طارمی به حساب پرسپولیس واریز می‌شود گفت: طارمی تا پایان این ماه فرصت پرداخت بدهی خود را دارد. 

انتهای پیام/

اظهارات گرشاسبی درباره قهرمانی پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار