برانکو: قهرمانی ما از ۲ ماه پیش قطعی شده بود/ مسلمان مشکل انضباطی ندارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی سرخپوشان از ۲ ماه قبل مشخص بود و امروز هم این عنوان را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی تیمش در برابر پدیده و قطعی شدن قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر هفدهم اظهار کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از ۲ ماه قبل مشخص بود که قهرمانیم و امروز یک بازی قهرمانانه مقابل یک تیم خوب که برای بقا می‌جنگید به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: در سخت‌ترین موقعیت ثابت کردیم بهترین هستیم.  به سیدجلال تبریک ویژه‌ای می‌گویم زیرا رکورد قهرمانی در تاریخ لیگ برتر را شکست‌. او ۶ قهرمانی دارد و از صمیم قلب به این بازیکن تبریک می‌گویم. با سیدجلال پرسپولیس قدرتمند است. از قهرمانی در لیگ خوشحالم، دفاع از عنوان قهرمانی سخت است‌. با کسب سوپرجام، حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا شروع کردیم و حالا قهرمان لیگیم. به مرحله بعد لیگ آسیا هم رسیدیم، این فصل بهترین فصل ما بود.

برانکو تصریح کرد: به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم و بیش‌ترین تبریک را به کادر فنی‌ام می‌گویم که همکاری کردند. نباید زحمات تدارکات را فراموش کنیم. بازیکنانم مستحق این افتخار بودند و آینده درخشانی پیش‌رو دارند. همیشه در مشهد بیش‌ترین تعداد هوادار را داشته‌ایم، از لحظه ورود به فرودگاه از ما حمایت می‌کنند و پشتیبانی خوبی از ما دارند. تشویق‌مان کردند و به ما انرژی دادند.

سرمربی پرسپولیس درباره سه بازی آینده این تیم در لیگ برتر و هم‌چنین نیمکت‌نشینی محسن مسلمان گفت: نسبت به آینده لیگ بی‌تفاوت نیستیم. درباره مسلمان نیز باید بگویم که این مسائل مربوط به باشگاه است. به هر حال همه چیز را آنالیز خواهیم‌ کرد. در طول فصل نشان دادیم که چه نیمکت باارزشی داریم. مساله وی اصلا انضباطی نیست، اگر انضباطی بود که اصلا روی نیمکت هم جایی نداشت. به طور حتم به آمادگی بازیکنان نگاه می‌کنم.

برانکو گفت:  از هیئت مدیره، مدیرعامل و کسانی که در این قهرمانی آنها را همراهی کردند تشکر می کنم و باز هم باید بگویم بیشترین تبریک ما به بازیکنان است و آینده روشنی پیش روی آنها است.

او  درباره حضور تماشاگران مشهدی گفت: بهترین هواداران ما بعد از تهران در مشهد هستند و همیشه از ما پشتیبانی و حمایت خوبی می‌کنند. ناراحتم که خیلی از مشهدی ها نمی‌توانند در تهران شاهد جشن اصلی قهرمانی ما باشند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از این پس بازی ها را جدی می‌گیرد یا خیر گفت: از این پس فقط به برد فکر می‌کنیم و از ۲ ماه پیش قهرمانی ما مشخص بود اما کسی نمی‌دانست.

برانکو درباره اینکه عضو هئیت مدیره این باشگاه گفته لیست برانکو به دست ما رسیده گفت: این ها مسائل باشگاهی است و نمی‌شود در موردش اکنون حرف بزنم چون باید همه چیز را آنالیز کنم. ابتدای فصل هم گفتم نیمکت با ارزشی داریم و امسال مشخص شد که چقدر بازیکنان ما با ارزش بودند.

سرمربی پرسپولیس درباره پرافتخارترین شدنش در تاریخ مربیان خارجی پرسپولیس گفت:  این را نمی‌دانستم، از این بابت خوشحالم. آنچه برای من مهم است رکوردشکنی سیدجلال حسینی بود که مثل یک وزنه قدرتمند در کنار تیم است.

انتهای پیام/

اظهارات برانکو درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
ششششششششششششششششش تتتتتتتتتتااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییییی ههههههههههههااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
پرسپولیس همیشه قهرمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
استقلال سرور پرسپولیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
حالا نوبت استقلالی ها هستش که به بزرگی تیم پرسپولیس سر بالا کنند و به پا این تیم بیافتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
درود بر برانکو
آخرین اخبار