رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم طاهره صنیعی نژاد» مادر شهیدان معظم «محسن، عبدالامیر و محمدرضا جراح زاده» را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان «جراح زاده»به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم طاهره صنیعی نژاد» مادر شهیدان معظم «محسن، عبدالامیر و محمدرضا جراح زاده» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جراح زاده
سلامٌ علیکم
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران معزز شهداست.

در گذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم طاهره صنیعی نژاد» مادر بزرگوار «شهیدان معظم محسن، عبدالامیر و محمدرضا جراح زاده» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی شوند.
سید محمد علی شهیدی
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار