رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان پس از گذشت چندین ماه، رئیس این هیئت درشهرستان اصفهان و دبیر هیئت استان را معرفی کرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد بازوبندی در اولین جلسه همفکری و تعامل مسئولان کمیته های هیئت استان اصفهان در سال ۹۷ که پنج شنبه ۱۶ فروردین در ارگ محمد آباد جرقویه برگزار شد با تشکر از خدمات و زحمات مسئولان کمیته های استان در سال ۹۶ خاطر نشان کرد، برگزاری این تعداد مسابقه در سطح استان حائز اهمیت است و به یاری خداوند و تلاش بیشتر مسئولان این فعالیت هادر سال جدید دوچندان خواهد شد.

وی در ادامه با معرفی امیر اسماعیلی به عنوان دبیر هیئت استان  و رئیس هیئت شهرستان اصفهان گفت، این انتصاب با توجه به شور و مشورت با اساتید، پیشکسوتان و اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گرفت؛ چرا که ایشان سال های مدیدی در کرسی دبیری به جامعه ورزش استان خدمت کرده و توانایی شان در این عرصه ثابت شده است.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان در پایان با تقدیم احکام سال ۹۷  مسئولان کمیته های هیئت استان ،بار دیگر بر اتحاد و همدلی تاکید کرد و گفت، تمام مشکلات و سختی های سال ۹۶ را پشت سر گذاشتیم و ان شاء الله  با این دبیر توانا در سال ۹۷ به بهترین نحو به توسعه ورزش و قهرمان پروری خواهیم پرداخت.

 

انتهای پیام/م

 

معرفی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.