مامواران انتظامی شهرستان رامسر دو سارق منزل با ۱۹ فقره سرقت را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل شهروندان در رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌ های انتظامی، ماموران پلیس آگاهی، دو مظنون به سرقت را که با یک دستگاه خودرو در حال جابجایی اموال مسروقه بودند، شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: متهمان به نام های"ن- ر" و"م- د" پس از دستگیری در تحقیقات و بازجویی‌ های فنی پلیس به ۱۹ فقره سرقت منزل اقرار کردند.

سرهنگ شاه نظری گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهمان ۲ دستگاه کولر گازی به همراه ۲ عدد لوستر و مقادیری لوازم خانگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ شاه نظری به همشهریان توصیه کرد: هوشیاری مردم در برابر مجرمان از اقدام پلیس کارآمد تراست و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۹ فقره سرقت در رامسر

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.