رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در جاده‌های غرب استان بارندگی مقطعی داریم که به نسبت بارندگی مستمر خطر بیشتری دارد و جاده‌ها لغزنده هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین پورقیصری  در رابطه با وضعیت تردد در جاده‌های استان با توجه به بارش‌های اخیر و پایان سفرهای نوروزی اظهار کرد: جاده‌های غرب استان اصفهان که بارندگی به صورت مقطعی داریم، در زمانی که بارندگی داریم لغزنده است.

وی با بیان این‌که بارندگی مقطعی خطرناک است، افزود: اگر باران پشت سر هم بیاید همه رعایت می‌کنند اما مقطعی یک مقدار خطر بیشتر است و رانندگان باید بیشتر رعایت کرده و با سرعت مجاز و مطمئن رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در رابطه با سفرهای نوروزی گفت: روز گذشته پایان سفرهای نوروزی را داشتیم و مشکل خاصی هم نبود، در روز گذشته افزایش تردد در محور اصفهان به سمت کاشان، شیراز به سمت اصفهان، شهرکرد به اصفهان و بالعکس را داشتیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در محورهایی از جمله الیگودرز به داران، داران به نجف‌آباد، شهرکرد به اصفهان، سامان به تیران، نطنز و کاشان فعلاً بارندگی داریم و این‌ها محورهای لغزنده است.

پورقیصری در پایان خطاب به رانندگان تأکید کرد: رانندگان رعایت سرعت مجاز و مطمئنه و رعایت فاصله با خودروی مقابل را هم حتماً مدنظر داشته باشند تا در صورت ترمز از تصادف ثانویه هم جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جاده های استان اصفهان هنگام بارندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.