مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: باتوجه به شرایط پایدار جوی در نوروز ۹۷ حوادث بین شهری طبیعی و اقلیمی با ۳۰۰ درصد کاهش روبرو بوده است.

حوادث بین شهری طبیعی و اقلیمی در نوروز ۹۷  کاهش یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید مجتبی احمدی در جمع اصحاب رسانه با ارائه عملکرد اقدامات جمعیت هلال احمر در نوروز ۹۷ افزود: در بحث انتقال مصدومین و حوادث ترافیکی ۱۲ درصد رشد داشتیم اما، چون شرایط اقلیمی پایداری داشتیم در حوادث بین شهری و طبیعی با کاهش ۳۰۰ درصدی مواجه بوده ایم.

وی گفت: در طرح هلال بهشت جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در امداد، نجات، ایمنی و سلامت با حضور جوانان، امدادگران و همکاران داوطلب از ۲۵ اسفند در ۴۷ پایگاه امداد و نجات نوروزی آغاز شد.


وی ادامه داد: باتوجه به شرایط اقلیمی آرامی که داشتیم در نوروز ۹۷، کاهش چشمگیری در ارائه خدمات و حادثه دیدگان از حوادث طبیعی در نوروز مواجه بودیم.

احمدی از بحث خدمات جوانان در ۲۶ پایگاه ایمنی و سلامت در استان خبرداد و افزود: ۷ تیم ۲ نفره سحاب ثامن به ۲۹۰ هزار و ۴۳۵ نفر از زائران علی بن موسی الرضا (ع) کمک‌های اولیه و به ۶۱ هزار نفر خدمات سلامت ارائه دادند.

وی ادامه داد: ایجاد ایستگاه‌های نماز با هدف گرفتن شتاب سفر از مسافران انجام شد و همچنین امسال در کنار ۴۷ پایگاه امداد و نجات، ۳ بالگرد مستقر با پرواز‌های خدماتی و امداد به ارائه خدمت مشغول بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه در نوروز امسال به بحث فراگیری آموزش، خدمات آموزش نیز صورت گرفت، افزود: این آموزش‌ها در غالب توزیع ۳۰۰ هزار بروشور بین مردم انجام شد.

انتهای پیام// ف. ح
 

نشست خبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.