معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از پساب فاضلاب‌های شهری برای آبیاری فضای سبز استان استفاده شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید نظری در نشست پیگیری مسائل و مشکلات شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با توجه به خشکسالی‌های دهه اخیر و کاهش شدید منابع آب، بایستی استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز در دستور کار تمامی شهرداران استان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: ساماندهی و زیباسازی ورودی و خروجی شهر‌های چهارمحال و بختیاری، از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شهرداری‌های استان محسوب می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، خواستار تهیه بانک اطلاعاتی ساختمان‌های بلند مرتبه از سوی شهرداران شد و افزود: بایستی مناسب سازی معابر عمومی و ساختمان‌های دولتی و شخصی شهر‌ها، برای تردد معلولان در دستور کار قرار گیرد.

نظری ادامه داد: تأمین زیر ساخت‌های آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات در شهر‌ها و گسترش آن با هماهنگی بین مسئولان شرکت‌های خدمات‌رسان و شهرداران صورت گیرد.

نظری افزود: برخی معابر عمومی بدون روشنایی در شهر‌های چهارمحال و بختیاری تا سه ماه آینده از سوی شهرداری‌ها و شرکت توزیع نیروی برق استان شناسایی و برق دار می‌شود.

انتهای پیام/خ

استفاده از پساب فاضلاب برای آبیاری فضای سبز

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار