فراخوان سیزدهمین  جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) بین مسافران  مسیرراه اهن شمال وقطار ساری به مشهد توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) که تابستان سال جاری برگزار می‌شود، زائران در داخل قطار‌ها، با نوشتن دلنوشته‌ ای به، امام هشتم (ع)، در این رضوی شرکت می‌کنند.

 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران این جشنواره فراگیر را با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) با هدف  گسترش فعالیت‌ های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصوم به ویژه امام رضا (ع)، تکریم تولیدگنندگان و پدید‌آورندگان آثار برتر فرهنگی در زمینه سیره شخصیت و معارف امام رضا (ع)، در چهار گروه سنی کودکان هفت تا ۱۰ سال، نوجوانان ۱۰ تا ۱۵ سال، جوانان ۱۶ تا ۳۱ سال و بزرگسالان ۳۱ سال به بالا برگزار می‌ کند.

همچنین به همت ستاد راهیان نور، جمعیت هلال احمر و سازمان تبلیغات مازندران، فراخوان جشنواره بین المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) دراختیار زائران راهیان نور، گردشگران نوروزی ومعتکفین قرار گرفت.

احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و اشاد اسلامی مازندران و دبیر جشنواره گفت: با توجه به تردد زائران حرم ملکوتی و نیز اعزام زائران کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد راهیان نور و جمعیت هلال احمر استان، فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع) در قالب بسته‌ های فرهنگی در  اختیار گردشگران و زائران راهیان نور قرار گرفت.

وی افزود: فراخوان جشنواره امسال در سراسر کشور و سایر کشور‌های جهان توزیع خواهد شد و دلنوشته‌ های علاقه‌ مندان در حال دریافت است.

انتهای پیام/ م

توزیع فراخوان سیزدهمین جشنواره بین المللی نامه‌ ای به امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.