نتایج سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸ از سوی دانشگاه آزاد در لیگ‌های مختلف تا پایان روز دوم اعلام شد.

به گزارش   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نتایج سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸ از سوی دانشگاه آزاد در لیگ‌های مختلف تا پایان روز دوم اعلام شد.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش فضای باز و در مرحله‌ مقدماتی در مجموع دور اول و دوم تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۳۸/۴۷۵ امتیاز به مقام اول رسید، تیم IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب با ۲۶۷/۴۵۱ امتیاز دوم شد و تیم ATRON از داننشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با ۱۸۱/۱۱۵ امتیاز به مقام سوم رسید.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش مسابقات سرعت تیم SIRFPV به مقام نخست رسید، تیم PARNIA دوم شد و تیم FPV MAN از دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد به مقام سوم رسید  در این بخش تیم‌های IRSE از دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب و ASEMAN از دانشگاه شهید باهنر کرمان به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در لیگ ربات‌های پرنده در بخش فضای داخل ساختمان تیم‌های CYRUS، SAMEN و MEGA UAV به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در لیگ ربات امدادگر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با پیشتازی در تست‌های مختلف با کسب ۵۹/۹۵۸ امتیاز اول است، تیم دانشگاه آزاد اسلامی یزد با ۲۰/۷۱۷ امتیاز در رتبه‌ی دوم قرار دارد و تیم دانشگاه خواجه نصیر طوسی نیز با ۳۳/۷۱۶ امتیاز در جای سوم ایستاده است.

در لیگ ربات‌های مین یاب کنترل از راه دور و در مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌ها تیم samauav با ۶۹۰۰ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد، تیم SRC نیز با ۵۵۰۰ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد، تیم Royan نیز با ۵۰۰۰ امتیاز در جای سوم قرار گرفت و به دور بعد راه یافت. تیم‌های E۴u و YRA نیز مجوز حضور در مرحله‌ی بعد را کسب کردند.

در لیگ ربات‌های آتش نشان با محوریت پلاسکو، تیم ARG در پایان مرحله‌ی دوم با ۵۲ و ۶۴۶ امتیاز اول شد، تیم SAVEH با ۵۰ هزار و ۳۳۶ امتیاز به مقام دوم رسید و تیم YRA با ۴۵ هزار و ۳۰۰ رتبه‌ی سوم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

آخرین آمار از نتایج مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران ۲۰۱۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار