صمیمی كانديدای بهترين دروازه‌بان فوتسال ايران شد

سنگربان تيم فوتسال آتليه‌طهران قم كانديدای كسب عنوان برترين و بهترين دروازه‌بان نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال باشگاه‌های كشور شد.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛درحالی که علاقمندان به فوتسال منتظر قرعه‌کشی و اعلام برنامه بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1397 هستند اما انتخاب برترین‌های فصل 1396 این رقابت‌ها این روزها گرمابخش محافل دوست‌داران این رشته ورزشی است.

این در حالی است که نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 1396 با حضور 14 تیم از استان‌های مختلف برگزار شد و برای نخستین‌بار در تاریخ برگزاری این لیگ، از استان قم دو تیم به نام‌های هیأت فوتبال قم و آتلیه‌طهران قم به میدان رفتند.

اما در انتهای جدول رده‌بندی تیم فوتسال هیأت قم با کسب ضعیف‌ترین نتایج در بین 14 تیم رتبه چهاردهم و آخر جدول را به خود اختصاص داد و به همراه تیم فوتسال پارسیان شهر قدس راه سقوط به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سال 97 را در پیش گرفتند.

14 تیم حاضر در نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران به شکل رفت و برگشت در مدت 26 هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم فوتسال مس سونگون ورزقان بالاتر از دیگر رقبای خود در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و به مقام قهرمانی لیگ برتر و سهمیه جام باشگاه‌های آسیا دست یافت.

دیگر نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم آتلیه‌طهران بهترین رتبه فوتسال قم بعد از نایب‌قهرمانی صبا در سال 1391 را کسب کرد، تیمی که البته نسبت به همشهری خود یعنی تیم هیأت فوتبال قم مهره‌های موثرتر و بهتری داشت و در نهایت به مقام پنجم لیگ برتر دست پیدا کرد.

در تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم برای رسیدن به مقام پنجم لیگ نوزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر ایران بازیکنان زیادی درخشیدند اما یکی از چهره‌های موفق این تیم در درون دروازه نماینده قم، محمد دهقانی بود که با تجربه سال‌ها بازی در تیم‌های مطرح فوتسال ایران درخشش قابل توجهی در سنگر آتلیه‌طهران قم داشت.

به همین منظور در نظر سنجی انتخاب برترین‌ دروازه‌بان بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر فوتسال، محمد دهقان سنگربان تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم کاندیدای یکی از سنگربان‌های برتر ایران شد و برای رسیدن به این عنوان البته دروازه‌بان تیم ملی یعنی علیرضا صمیمی گلر ملی‌پوش تیم مس سونگون رقیب اصلی وی به شمار می‌رود و مسعود محمدی، سپهر محمدی و مجتبی نصیرنیا دیگر رقبای وی هستند.

انتهای پیام / ح

سنگربان آتليه‌طهران كانديدای بهترين دروازه‌بان فوتسال ايران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار