رئیس دانشگاه غیرانتفاعی گفت: بخشنامه استفاده از کالای ایرانی دانشگاه غیر انتفاعی در جلسه آینده شورای مرکزی ابلاغ می‌شود.

ابلاغ بخشنامه استفاده از کالای ایرانی دانشگاه غیر انتفاعی در جلسه آینده شورای مرکزیعلی آهون منش رئیس دانشگاه غیرانتفاعی و موسات غیر دولتی در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، دانشگاه غیر انتفاعی در حال تدوین بخشنامه‌ای برای ابلاغ به موسسات غیر دولتی و دانشگاه‌های غیر انتفاعی سراسر کشور است که در جلسه آینده شورای مرکزی دانشگاه در خصوص نحوه ابلاغ دستور العمل اجرایی تصمیم گیری می‌شود.

وی ادامه داد: دانشگاه غیرانتفاعی به عنوان یک بخش خصوصی خود را ملزم به اجرای شعار سال و استفاده از کالای ایرانی در دانشگاه‌های سراسر کشور می‌داند و با این کار از تولید ملی و اشتغال جوانان حمایت و حتی این عمل را تبلیغ می کند.

آهون منش با بیان اینکه بخش خصوصی بیشتر از کالای ایرانی استفاده می کند، افزود: دانشگاه غیر انتفاعی سعی دارد از کالا و تولید داخلی بیشتر از گذشته استفاده کند تا اقتصاد کشور در مسیر مناسبی قرار بگیرد.

دانشجویان از تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی استقبال نکردند

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی با اشاره به اینکه بعد از اعلام مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ارشد بسیاری از ظرفیت‌های باقی مانده است، ادامه داد: تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی و مراکز سطح دو و سه انجام شده است و در این مرحله در واحدهای دانشگاهی مراکز استان‌ها بنا بر ابلاغیه وزارت علوم تکمیل ظرفیت انجام نشده است، به همین دلیل بسیاری از داوطلبان به دلیل علاقه تحصیل در مراکز استان‌ها استقبال خوبی از ثبت نام در این مرحله انجام نداده‌اند.

وی یادآور شد: دانشگاه غیرانتفاعی با برنامه ریزی‌های خوبی که انجام داده در زمان مقرر کلاس‌های آموزشی را به پایان می‌رساند تا دانشجوها بعد از امتحان پایان ترم آماده شوند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار