مسئول هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی زواره گفت:برای جذب علاقه‌مندان به رشته موتورسواری با کمک نماینده اردستان تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده است که در صورت تقاضای افراد این تسهیلات پرداخت می‌شود.

رسول عامری به  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  اظهار کرد: هدف از ساخت پیست موتورسواری علاقه به این رشته و تخلیه انرژی جوانان هست.

وی افزود: پیست دماوند را ساختم و در پیست سرزمین ایرانیان فعالیت داشتم؛ در پیست یگان ویژه تهران کارکرده‌ام که به دلیل عرق وطنی توانسته‌ام با حمایت نماینده اردستان این پیست موتورسواری راه‌اندازی کنم.

مسئول هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی اردستان گفت: مساحت این پیست دو هکتار است و 16 عدد میز جام پرش دارد و مانع‌های میزی و شتری دارد؛ در همین ارتباط بازرسان از هیأت اتومبیل‌رانی اصفهان آمدند و پیست را برای برگزاری مسابقات کشوری تأیید کردند.

وی با بیان اینکه در آینده مسابقات استانی را در پیست موتور سواری زواره برگزار می‌‌کنیم، عنوان کرد: برای جذب علاقه‌مندان به این رشته با کمک نماینده اردستان تسهیلاتی در نظر گرفته‌شده است که در صورت تقاضای افراد این تسهیلات پرداخت می‌شود.

گفتنی است پیست موتورسواری در منطقه جنگل شهر زواره راه‌اندازی شد و هر هفته موتورسوارانی از شهرستان‌های مختلف استان اصفهان در این پیست شرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح پیست موتورسواری زواره با کیفیت استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار