مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در طرح نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه امسال ۷۵۰ هزار و ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: در طرح نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه امسال ۷۵۰ هزار و ۲۸ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است.

وی گفت: شمار وسیله نقلیه که از مبادی شهرستان‌های استان وارد این خطه از کشور شده اند در مدت مشابه سال گذشته ۶۵۹ هزار و ۱۹۹ دستگاه به ثبت رسیده است.
مقدم افزود: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ۷۳۲ هزار و ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۶۲۷ هزار و ۳۵۸ وسیله نقلیه گزارش شده بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با بیان اینکه شمار وسیله نقلیه ورودی به استان در طرح نوروزی امسال در مقایسه با سال قبل ۱۳.۸ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: شمار وسیله نقلیه که در این مدت از استان خارج شده نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۶.۷ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/آ


تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز در استان

برچسب ها: وضعیت راه ها ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.