دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چندین مرتبه به باشگاه پرسپولیس هشدار دادم که ای اف سی این بار حکم محرومیت و کسر امتیاز صادر می کند.

مسعود همامی دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت طلبش از این تیم اظهار کرد: خیلی وقت است که از باشگاه پرسپولیس شکایت کردم اما مسئولان این باشگاه به این موضوع توجهی نمی کنند. چندین مرتبه به باشگاه پرسپولیس هشدار دادم که ای اف سی این بار حکم محرومیت و کسر امتیاز صادر می کند و  بعد از صدور رای دیگر نمی شود کاری انجام بدهند. 

باشگاه پرسپولیس درباره تسویه حساب با طلبکاران دروغ می گوید 

او ادامه داد: مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره تسویه حساب با طلبکاران خود دروغ می گویند. آنها به وزیر ورزش و جوانان اعلام کردند 80 درصد بدهی ها را دادند و فقط بدهی مالیاتی مانده است.

مسئولان پرسپولیس فقط وعده و وعید می دهند 

همامی بیان کرد: قبل از اینکه به afc شکایت کنم چندین مرتبه به مسئولان باشگاه پرسپولیس اخطار دادم که بدهی مرا پرداخت کنند اما آنها این کار را انجام ندادند و فقط وعده و وعید دادند.

تاج چندین مرتبه دستور تجدید نظر خواهی داد

 دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: من 2 سال پیش حکم علیه باشگاه پرسپولیس دریافت کردم اما تاج رئیس فدراسیون فوتبال 4،5 مرتبه دستور تجدید نظر خواهی ویژه داد و در آخرین مرتبه هم با وکیل باشگاه پرسپولیس توافق کردم که تخفیف بدهم.  من حاضر شدم 300 میلیون تخفیف بدهم اما مابقی پولم هم نمی دهند.

حمایت لازم از باشگاه مشکی پوشان خراسان نشد 

او درباره سقوط تیم فوتبال مشکی پوشان به لیگ دسته یک بیان کرد: متاسفانه خیلی از تیم های ریشه دار از جمله مشکی پوشان خیلی زود از لیگ برتر سقوط می کنند. به هر حال از باشگاه های خصوصی از جمله مشکی پوشان حمایت لازم نمی شود و همین موضوع باعث افت این تیم ها در لیگ برتر می شود.  

همامی بیان کرد: تیمی که قادر به هزینه کردن نیست به طور حتم  این تیم نباید در لیگ برتر بماند. من تاکنون 25 درصد مبلغ قراردادم را از مشکی پوشان گرفتم و مابقی قراردادم پرداخت نشده است.

دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان فصل با تیم ماشین سازی قرارداد دارم و اگر وضعیت جسمانی ام مناسب باشد تا 2،3 سال آینده بازی می کنم. در حال حاضر پیشنهادی برای فصل بعد ندارم تا درباره وضعیت خود تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار