معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت:در ایام نوروز 7 وقف جدید در استان همدان به ثبت رسیده است.

ثبت ۷ وقف جدید در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام  رضوی،معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه یکی از ویژه‌ برنامه‌های طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان همدان ایستگاه «همه واقف باشیم» بود گفت: با اجرای این برنامه  در ۱۰ روز اول عید شاهد ثبت هفت وقف جدید در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه چهار وقف جدید در شهرستان رزن ثبت شد اظهار داشت: یکی از نیت‌های وقفی این شهرستان احداث نانوایی و هزینه آن صرف مسجد است.

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی با بیان اینکه در شهرستان رزن وقف‌های با نیت احداث حسینیه، مسجد و آرامستان ثبت شده است اضافه کرد:‌ در شهرستان تویسرکان نیز چهاردانگ یک باب مغازه تجاری را وراث شادروان فرهاد پهلوانی وقف کردند.

وی با اشاره به اینکه نیت این وقف روضه‌خوانی است و ارزش آن به ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد بیان کرد:‌ دو وقف جدید نیز در شهرستان بهار به ثبت رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به وقف ۱۵۰ متر از زمین کشاورزی در این شهرستان ابراز کرد: ساخت خانه عالم و استفاده مبلغان روحانی از آن نیت دومین وقف شهرستان بهار است.  

انتهای پیام/ ش

ثبت وقف در همدان

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار